قاسمی‌نژاد نخستین خرید تابستانی استقلال و مجیدی | آوای استقلال
1
همزمان با خروج احتمالی دیاباته از ترکیب آبی پوشان؛

قاسمی‌نژاد نخستین خرید تابستانی استقلال و مجیدی

  • کد خبر : 6027
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۷
قاسمی‌نژاد نخستین خرید تابستانی استقلال و مجیدی
اگر قرار باشد شیخ در تابستان اردوگاه آبی را ترک کند، به‌نظر می‌رسد جانشین او کاملا در دسترس است.

به گزارش آوای استقلال، هر روز که می‌گذرد انتقادات از عملکرد شیخ دیاباته در استقلال افزایش می‌یابد و حالا به‌نظر می‌رسد وضع طوری شده که مهاجم مالیایی معدود حامیانش را هم از دست داده است.

شیخ پارسال خوب بود و از همه طرف، حتی از جانب پرسپولیسی‌ها مورد ستایش قرار می‌گرفت، اما این فصل شرایط برای او بسیار بد پیش رفته است.دیاباته تقریبا نیمی از مسابقات فصل را از دست داده و ارزندگی او در قیاس با هزینه‌ای که روی دست باشگاه می‌گذارد کاهش یافته است. بنابراین با این فرم، احتمال زیادی برای تمدید قرارداد با مهاجم ۳۳ساله وجود ندارد.

اگر قرار باشد شیخ در تابستان اردوگاه آبی را ترک کند، به‌نظر می‌رسد جانشین او کاملا در دسترس است. امین قاسمی‌نژاد مهم‌ترین بازیکن حاضر در لیست خرید زمستانی فرهاد مجیدی بود که البته باشگاه نتوانست او را جذب کند. همین مسئله هم حالا به یکی از بهانه‌های شکاف در کادر مدیریتی آبی‌ها تبدیل شده است.

قاسمی‌نژاد بعد از اتفاقات نیم‌فصل به وضوح برای حضور در استقلال ابراز آمادگی کرد و گویا قراردادش با پدیده طوری است که در پایان فصل خودش می‌تواند تصمیم‌گیرنده باشد. بنابراین به‌نظر می‌رسد نخستین تغییر استقلال لیگ بیست‌ویکم حضور امین به جای شیخ باشد؛ مگر اینکه دیاباته در مدت کوتاه باقی مانده نشان بدهد شایسته تمدید اعتماد هست.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6027

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.