قاسمپور: کمیته فنی را کی‌روش حذف کرد، سه نفر مثل باد تغییر جهت دادند! | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

قاسمپور: کمیته فنی را کی‌روش حذف کرد، سه نفر مثل باد تغییر جهت دادند!

  • کد خبر : 27528
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
قاسمپور: کمیته فنی را کی‌روش حذف کرد، سه نفر مثل باد تغییر جهت دادند!
سخنگوی سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: اگر کمیته فنی وجود داشت ما را صدا می‌زدند، تحویل می‌گرفتند اما این کار را با من و دو نفر دیگر انجام ندادند و نورچشمی‌ها را دعوت کردند.

به گزارش آوای استقلال، کمتیه فنی فدراسیون فوتبال خیلی بی سرو صدا حذف شد. این خبری بود که دهان به دهان پیچید تا امروز ابراهیم قاسمپور سخنگوی این کمیته در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال آن را تایید کرد.
شما را سخنگوی سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال بنامیم.
بله
این موضوع به صورت رسمی ابلاغ شده است؟
کدام موضوع
اینکه کمیته فنی فدراسیون فوتبال منحل شده است؟
ابلاغ نشده است اما وقتی کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی فوتبال را بر عهده گرفت یعنی همه امور را در دست گرفت و احتیاجی به این کمیته ندارد، او خودش یعنی همه چیز و البته یک موضوعی…
چه موضوعی؟
اگر کمیته فنی وجود داشت ما را صدا می‌زدند، تحویل می‌گرفتند اما این کار را با من و دو نفر دیگر انجام ندادند و نورچشمی‌ها را دعوت کردند، آنها می‌دانستند ما و تفکرات ما عوض نمی‌شود و افرادی را بردند که عقایدشان به آنها شبیه بود، افرادی رفتند که خیلی راحت تغییر عقیده می‌دهند.
کمیته فنی از شش نفر تشکیل شده بود، ابراهیم قاسمپور، حمید استیلی، پرویز مظلومی، مرتضی محصص، اصغر مدیرروستا و نادر عزت‌اللهی، شما گفتید سه نفر نرفتید، نام می‌برید؟
بله. چرا نام نبرم، مگز می‌ترسم؟ واهمه‌ای ندارم. حرف حق را می‌زنم. مدت‌هاست که نظرها عوض می‌شود. با باد مثل پرچم به این جهت و آن جهت می‌رویمد. در جلسه حرفی می‌زنیم و بیرون جلسه حرف دیگر. با من، حمید استیلی و اصغر مدیرروستا تماسی گرفته نشد و من شنیده‌ام با سه نفر دیگر تماس گرفته و آنها به فدراسیون فوتبال رفته و حرف زده‌اند و خواسته‌هایی از آنها داشته‌اند و دوستان نیز قبول کرده‌اند، من با یکی دو نفر این دوستان حرف زدم.

تایید کردند؟
تایید کردند که رفتند و حرف زده‌اند. شما خودتان با آنها تماس بگیرید و از آنها بپرسید در جلساتی که با کمیته فنی داشتید چه شد و چه اتفاقاتی رقم خورد و بعد که تماس گرفتند که بروید تا با شما در فدراسیون فوتبال حرف بزنند چه شد؟
خودتان بگویید چه شد؟
چرا من بگویم، آنها بگویند. من ناراحت از این نیستم که چرا کمیته فنی حرف شد ناراحتی من از این است که زیر قولمان نزینم. اینها بد است. بگذریم که حرف زیاد است اما خوشحال هستم که ابراهیم قاسمپور همان خصوصیات و اخلاق خودش را حفظ کرد و شب راحت سرش را روی بالشت می‌گذارد!
کمیته فنی که برای شما درآمدی نداشت؟
خیر. دو تا ناهار و چهار تا چای در تمام این مدت خوردیم که هر وقت خواستند شماره حساب بدهند تا پولش را واریز کنیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27528

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.