قابل توجه نمایندگان لرستان در مجلس | آوای استقلال
0
شش امتیاز خیبر خرم آباد در حساب پرسپولیس!

قابل توجه نمایندگان لرستان در مجلس

  • کد خبر : 39722
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
قابل توجه نمایندگان لرستان در مجلس
مسعود عبدی، مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد در یک روم پرسپولیسی در کلاب‌هاوس علنا به پرسپولیسی بودنش اعتراف می کند و در صحبت‌ با یکی از لیدرهای پر حاشیه پرسپولیس اعلام می کند به خاطر آنکه حساسیت ایجاد نشود از تغییر رنگ پیراهن تیم خیبر خرم آباد به قرمز اجتناب می کند!(پیراهن اول خیبر سبز و پیراهن دوم شان قرمز است و هواداران پرسپولیس از مدیرعامل خیبر می‌خواهند رنگ پیراهن اول تیم را تغییر بدهد)

به گزارش آوای استقلال، پرسپولیسی های حاضر در این روم به دروغ ادعای علاقمندی و طرفداری از خیبر خرم آباد را دارند تا بتوانند با این ترفند و با حربه کثیف توصیه به حمایت رسانه ای از این تیم، کنترل مدیرعامل پرسپولیسی اش را با وسوسه شهرت و دیده شدن در دست بگیرند!
وقتی می گوییم باند مافیایی رسانه سرخ یعنی همین که چند لیدر بتوانند مدیرعامل تیم را به یک اپلیکیشن بکشانند و به او وعده حمایت رسانه ای بدهند تا به وقتش بتوانند از آنها بهره ببرند!
خیبر خرم آباد چرا باید تیم دوم پرسپولیسی ها باشد؟ آیا همان لیدرها که ادعا کردند خیبر تیم دوم پرسپولیسی ها است، بازیکنان این تیم را می شناسند؟ اصلا اسم آنها به گوششان خورده بود یا تنها بعد از لیگ برتری شدن این تیم سر و کله شان پیدا شد تا مثل زالو خون این تیم را بمکند؟ چه دلیلی دارد خیبر تازه صعود کرده بشود تیم دوم پرسپولیس آیا هدف جز این است که می خواهند مثل تیم های تاتار سه امتیازهای بازی را هدیه بگیرند؟
ببینید بی وجدانی و بی شرافتی در این جماعت چقدر پیش رفته که تلاش می کنند زیرآب عوامل این تیم رابزنند.
نکته تلخ تر برای مردم خرم آباد آنجاست که مسعود عبدی صراحتا می گوید طرفدار پرسپولیس است و هر کاری از دستش بر بیاید برای تیم های محبوبش انجام می دهد!
این یعنی به خیبر خرم آباد هم بتواند کمک می کند اما چون دیگر تیم مورد علاقه اش پرسپولیس است و قرار است هر کاری از دستش بر بیاید برای آن تیم هم انجام بدهد می تواند بازی های رفت و برگشت به پرسپولیس امتیاز بدهد!
یعنی خدمت به خرم آباد فقط تا قبل از بازی با پرسپولیس ولی در بازی با پرسپولیس هدف خدمت به این تیم است!
مردم غیور و با شرف خرم آباد حواسشان باشد که آدم هایی با تعلقات رنگی که در تیم شان سمت دارند خیلی راحت می توانند خیبر را مجددا به لیگ یک بازگردانند.
مگر خیبر خرم آباد در سال اول حضورش با بودجه ای به مراتب کمتر از تیم هایی مثل پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، دوباره آهن، مس، گل گهر وحتی استقلال، چقدر می تواند در لیگ برتر امتیاز بگیرد که مدیرعامل خیبر از همین حالا با گفتن این جمله که هر کاری از دستم بر بیاید برای تیم های محبوبم انجام می دهم، نشان می دهد قصد دارد شش امتیاز را به کیسه پرسپولیس بریزد؟
شش امتیاز و بیشتر از آن را هم قطعا خیبر خرم آباد از دست می دهد اما این که یک تیم از قبل چنین نیتی داشته باشد، بدون آنکه تلاشی برای کسب امتیاز داشته باشد یعنی اینکه حاضر است به خاطر تعلقات رنگی اش حیثیت شهر و مردم با شرافت آن خطه را زیر سوال ببرد و امتیازها را تقدیم پرسپولیس کند.
این نکته موضوعی است که اول از همه مردم خرم آباد و سپس اگر استان لرستان مسئولین متعهدی دارد که به شهر و دیار و استانشان تعصب دارند باید وارد عمل شوند و پس از آن نهادهای نظارتی!
اگر نهادهای نظارتی کنترل بیشتری روی فعالیت افراد حاضر در فوتبال داشتند بسیاری از مسائل پیش نمی آمد و شخصی مثل عرب براقی با سابقه چند سال حضور در کلاب هاوس پرسپولیسی ها اکنون مدعی نمی شد ادعای استقلالی ها کذب است اما از آن طرف گل مردود سرخ ها را بپذیرد و قهرمان شان کند!
ما به نوبه خود به خاطر قداست فوتبال و به حرمت مردم شریف استان لرستان این موضوع را پیگیری می کنیم و ساکت نمی نشینیم و به سهم خود اجازه نخواهیم داد نام نیک مردم لرستان به تبانی آلوده شود و چون به مردانگی و شرافت مردم لرستان ایمان داریم، می دانیم آنها نیز دست روی دست نخواهند گذاشت تا چند آدم کوچک و منفعت طلب به خاطر علایق رنگی خود حیثیت، شرف، جوانمردی و آبروی مردم غیور لرستان را خدشه دار کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=39722

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.