قائدی دوباره با خارجی ها احیا می شود | آوای استقلال
2
ساپینتو در راه استراماچونی

قائدی دوباره با خارجی ها احیا می شود

  • کد خبر : 26144
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
قائدی دوباره با خارجی ها احیا می شود
فوتبال مهدی قائدی می تواند دوباره با ریکاردو ساپینتو احیا شود.

به گزارش آوای استقلال، هنگامی که آندره‌آ استراماچونی در تابستان سال ۹۸ هدایت استقلال را برعهده گرفت، مهدی قائدی در فوتبال ایران به عنوان یک استعداد به حاشیه رفته شناخته می‌شد و عده‌ای معتقد بودند این بازیکن به واسطه اشتباهاتی که انجام داده، فوتبال خود را چند سال عقب انداخته است ولی سرمربی ایتالیایی وقت استقلال اعتقاد داشت با وجود همه ماجرا هایی که مهدی داشته ،می توان زمینه برای بازگشت به روزهای اوج در آینده بسیار نزدیک را فراهم کرد و این دقیقا همان نظری بود که جواد زرینچه سرپرست وقت استقلال هم داشت به همین خاطر این دو نفر برای اوج گیری قائدی دست به دست هم دادند. زرینچه به شدت مراقب مهدی بود و استراماچونی هم روی افزایش ضریب فنی او متمرکز شد کاری که جوان اول استقلال را در اواسط دور رفت فصل ۹۸_ ۹۹ به جوان اول آن مسابقات بدل کرد.

روزهای باشکوه

قائدی با استراماچونی اوج گرفت و در کنار شیخ دیاباته خطاتشی برای استقلال ساخت که واقعاً برای هر تیمی ترسناک بود و در نهایت هم دیاباته عنوان آقای گلی مسابقات را به دست آورد. البته مرد ایتالیایی در نیمه راه از استقلال جدا شد ولی فرهاد مجیدی هم دقیقاً مانند استراماچونی به قاعدی اعتقاد داشت و این بازیکن زیر نظر فرهاد روزهای بسیار خوبی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا سپری کرد. روز هایی که در نهایت زمینه برای پیوستنش به الاهلی امارات را فراهم آورد.

احیای دوباره

قائدی به الاهلی امارات پیوست و برخلاف انتظار نتوانست عملکرد موفقی ارائه کند .اینکه چرا مهدی نتوانست آنجا موفق شود مسئله است که باید در جای خود باید مورد بحث قرار بگیرد ولی نکته مهم اینجاست که حالا دوباره زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال بازگشت او به جمع استقلالی ها مطرح شده است. اگر خود مهدی چنین تصمیمی را بپذیرد، حرکت بسیار درستی در آستانه جام جهانی کرده و احتمال دعوت مجددش به تیم ملی را هم از بین نمی برد در حال حاضر استقلال می‌تواند کمک موثری برای اوج‌گیری دوباره قاعدی باشد و قطعاً ریکاردو ساپینتو خواهد توانست در نقش استراماچونی ظاهر شده و این بازیکن را دوباره نه تنها در سطح اول فوتبال ما بلکه حتی در عرصه ملی هم مطرح کند البته به شرطی که مهدی در یکی از مهمترین برهه های زندگی خود تصمیمی درست بگیرد و به استقلال بازگردد

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26144

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.