قائدی: با شباب الاهلی قرارداد دارم/ خودم نمی‌توانم تصمیم بگیرم | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

قائدی: با شباب الاهلی قرارداد دارم/ خودم نمی‌توانم تصمیم بگیرم

  • کد خبر : 26019
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
قائدی: با شباب الاهلی قرارداد دارم/ خودم نمی‌توانم تصمیم بگیرم
مهدی قایدی نتوانست فصل موفقی را در شباب‌الاهلی سپری کند و«لئوناردو ژاردیم» بلافاصله پس از حضور در این تیم خط قرمزی را روی نام بازیکن ایرانی تیمش کشید.

به گزارش آوای استقلال، این مربی برای حضور در اردوی صربستان نیز این بازیکن را خط زد تا ادامه همکاری وی با این باشگاه در ابهام قرار بگیرد.
درباره مذاکرات قایدی با استقلال باید نوشت با توجه به اینکه وی با شباب الاهلی قرارداد ۵ ساله‌ای را به امضا رسانده است باشگاه استقلال سه بار به صورت کتبی برای باشگاه امارات نامه نوشت و خواهان جذب این بازیکن شد و و هر بار با پاسخ منفی روبرو شد.
قایدی که از حضور در امارات راضی است و تمایلی به بازگشت به ایران ندارد اعلام کرد مدیران باشگاه استقلابل با وی مداکره نکرده‌اند! با توجه به اینکه قایدی تحت قرارداد با شباب الاهلی بود و آبی‌پوشان برای جذب او باید رضایت مدیران این تیم را جلب می‌کردند به صورت مستقیم با قایدی حرف نزدند اما برای اینکه بهانه‌ای باقی نماند به صورت مستقیم با وی تماس تلفنی برقرار کردند.
قایدی در تماس با یکی از که مدیران باشگاه استقلال اعلام کرد با توجه به اینکه تحت قرارداد با باشگاه شباب الاهلی است مدیران این باشگاه باید درباره سرنوشت او تصمیم بگیرند و او نمی‌تواند بدون اجازه آنها پاسخی به پیشنهاداتش بدهد.
اخبار دریافتی حکایت از این دارد قایدی علاقه دارد در امارات به فوتبالش ادامه داده و به زودی با باشگاه الوصل قرارداد همکاری امضا می‌کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26019

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.