قائدی:‌ از تعویض خود ناراحت نشدم | آوای استقلال
3

قائدی:‌ از تعویض خود ناراحت نشدم

  • کد خبر : 29363
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
قائدی:‌ از تعویض خود ناراحت نشدم
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:‌ پس از تعویضم ناراحت نشدم و با ساپینتو خوش و بش کردم.

به گزارش آوای استقلال، مهدی قائدی درمورد برتری چهار بر صفر استقلال مقابل ملوان، اظهار داشت: ابتدا به بازیکنان ملوان خسته نباشید می گویم. خدا را شکر توانستیم با یک نتیجه و بازی خیلی خوب برنده شویم. امروز واقعا یک دل بودیم و می‌خواستیم با نتیجه پرگل برنده شویم. همین اتفاق هم افتاد و امیدوارم همین روند را در بازی‌های بعدی هم داشته باشیم.

وی درمورد اینکه آیا از تعویض خود ناراحت شد، گفت: خیر. خوش بود. قبل از آن با مربی صحبت کرده بودم و ناراحتی نبود.

هافبک استقلال درخصوص اینکه آیا تصور می‌کرد به ملوان که در پنج بازی اخیرش گل نخورده بود، چهار گل بزند، توضیح داد: استقلال این است و باید در همه بازی‌ها همین جوری باشیم. باید همه بازی‌ها را پرگل ببریم زیرا هم بازیکنان و هم پتانسیلش را داریم. می‌توانیم و ان‌شاءالله همه چیز درست می‌شود.

قائدی درمورد ناراحتی‌اش از موقعیت تک به تکی که از دست داد، پاسخ داد: ناراحت شدم و متاسفانه آن توپ گل نشد. در بازی‌های آینده امیدوارم جبران کنم.

وی درخصوص اینکه آیا استقلال امسال قهرمان خواهد شد، گفت: شک نکنید هنوز به قهرمانی فکر می‌کنیم. باید اینگونه باشد. ۱۳ بازی مانده و می‌توان جبران کرد.

بازیکن استقلال درباره جدایی سیاوش یزدانی، عنوان کرد: از این موضوع ناراحت شدیم. سیاوش هم خیلی برای تیم ما زحمت کشیده بود. امیدواریم همه چیز درست شود.

قائدی درمورد تاثیر حضور تماشاگران در برد استقلال، گفت: تاثیرش زیاد بود ولی امیدوارم حضور آن‌ها در بازی‌های آینده بیشتر شود و بازی‌هایی انجام بدهیم که تماشاگران لذت ببرند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29363

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.