فولاد و پرسپولیس، قربانیان بعدی تیمِ نکونام؟ | آوای استقلال
0

فولاد و پرسپولیس، قربانیان بعدی تیمِ نکونام؟

  • کد خبر : 34476
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
فولاد و پرسپولیس، قربانیان بعدی تیمِ نکونام؟
استقلالی‌ها امیدوار به تکرار یک اتفاق تاریخی بعد از 6 سال هستند و امید دارند که بتوانند در 2 هفته پیاپی برابر فولاد خوزستان و پرسپولیس به پیروزی برسند.

به گزارش آوای استقلال، جواد نکونام به یکی از مهم‌ترین چالش‌های دوران سرمربیگری‌اش در استقلال نزدیک می‌شود و آن‌هم حضور در دربی پایتخت است. آبی‌پوشان در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی عملکرد درخشانی داشته‌اند و کسب ۲۳ امتیاز از ۱۰ مسابقه باعث شده تا در هفته‌های اخیر، صدرنشینی شاگردان جواد نکونام تثبیت شود اما برای حفظ این روند، ۲ مسابقه سرنوشت‌ساز در انتظار آبی‌ها است که آن‌ها باید در فاصله زمانی ۵ روزه در این ۲ دیدار حضور یابند.

نکونام برای نخستین‌بار بعد از جدایی‌اش از تیم فولاد خوزستان باید برابر تیم سابق خود قرار گیرد و این خود می‌تواند چالش جذابی برای سرمربی آبی‌ها باشد. نبرد تیم‌های فولاد و استقلال قرار است فردا (شنبه) به میزبانی ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود و بعد از پشت سر گذاشتن این چالش مهم، رویارویی با پرسپولیس در برنامه آبی‌ها گنجانده شده و شاگردان نکونام باید خود را برای حضور در دربی پایتخت که روز پنجشنبه هفته آینده (بیست‌وسوم آذرماه) برگزار خواهد شد، آماده کنند و برابر حریف همشهری به میدان بروند.

استقلالی‌ها در دوران حضورشان در لیگ برتر تجربه انجام ۲ بازی پیاپی برابر فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران را در کارنامه خود دارند و از ۲ بازی خاطرات خوشی در ذهن هواداران آبی‌پوش نقش بسته است. جالب آنکه به مانند برنامه‌ریزی فعلی سازمان لیگ که آبی‌ها ابتدا برابر فولاد در اهواز به میدان می‌روند و سپس در تهران برابر پرسپولیس قرار است در دیداری معوقه حضور پیدا کنند، اتفاقی مشابه در لیگ هفدهم رخ داد و آبی‌ها بعد از سفر به اهواز و دوئل با فولاد، در تهران به مصاف سرخ‌پوشان رفتند.

از درخشش تیام تا ثبت آخرین بازی رسمی پادووانی!
آبی‌پوشان در جریان رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ هفدهم، به مصاف فولاد خوزستان رفتند که در آن مسابقه جنجالی و پراتفاق، برد ۴ بر یک نصیب آبی‌ها شد که مامه تیام گل اول و چهارم استقلال را به‌ثمر رساند و روزبه چشمی و داریوش شجاعیان هم دیگر گلزنان استقلال در آن مسابقه بودند. اتفاق تلخ و فراموش‌نشدنی این دوئل هم مصدومیت لئوناردو پادووانی بود که این مصدومیت شدید سبب پایان دوران فوتبال این مدافع برزیلی شد و او بعد از این دیدار ویلچرنشین شد و از ناحیه نخاع، دچار آسیب‌دیدگی شدید شد.

به یاد گلزنی وریا و آخرین برد در دربی
استقلالی‌ها بعد از شکست دادن فولاد در اهواز با نتیجه ۴ بر یک، در دربی پایتخت با گلزنی وریا غفوری برنده شدند و توانستند بردی یک‌گله را مقابل پرسپولیس جشن بگیرند. در شرایطی این پیروزی نصیب آبی‌پوشان پایتخت شد که نگاهی به تاریخچه مسابقات دربی نشان می‌دهد که آبی‌ها نتوانسته‌اند بعد از آن مسابقه هیچ‌گاه در وقت قانونی در دربی پایتخت به پیروزی برسند. با توجه به تکرار تاریخ و رویارویی با فولاد خوزستان و پرسپولیس در ۲ بازی پیاپی، باید دید آیا از حیث نتیجه‌گیری هم آبی‌ها می‌توانند موفق عمل کنند و کارنامه خود در لیگ بیست‌وسوم را درخشان‌تر کنند یا سرنوشتی دیگر در انتظار شاگردان جواد نکونام است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34476

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها