فلاحت‌زاده: ساپینتو دنبال دعوا نباشد | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

فلاحت‌زاده: ساپینتو دنبال دعوا نباشد

  • کد خبر : 29257
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
فلاحت‌زاده: ساپینتو دنبال دعوا نباشد
پیشکسوت استقلال معتقد است ساپینتو باید آرامش خود را حفظ کند.

به گزارش آوای استقلال، فرشاد فلاحت‌زاده در گفت وگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: استقلال تراکتور را بُرد اما باز هم سردرگم بود و آن استقلالی که از آن انتظار داشتیم نبود، این تیم در روز پیروزی‌ هم ضعف‌هایی داشت که باید برطرف شود.

وی افزود: ساپینتو در هر مسابقه با تغییرات زیاد در ترکیب نفرات خود را به میدان می‌فرستد و این نشان می‌دهد او هنوز به شناخت کافی و کامل از تیمش نرسیده است، این یک ایراد بزرگ است و در هفته پانزدهم لیگ برتر تیم ها باید ترکیب ثابت خود را بشناسند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: این درست که پنالتی جزیی از فوتبال است اما از استقلالی که فصل گذشته بدون باخت جام را بالای سر برد توقع می‌رود فوتبالی تاکتیکی‌تر، روان‌تر و قدرتمندتر به نمایش بگذارد، استقلال باید طوری برنده شود که بدون حرف و حدیث باشد.

فلاحت‌زاده گفت: در نیم فصل دوم شرایط به کلی با نیم فصل اول تفاوت دارد، امتیاز گیری در نیم فصل دوم سخت است و تیم‌ها راحت شکست نمی‌خورند، استقلال اگر می‌خواهد همچون فصل گذشته به مقام قهرمانی برسد باید بار خود را از همان هفته‌ای ابتدایی فصل ببندد و امتیازات کامل را کسب کند.

وی همچنین اظهارداشت: ساپینتو در هر بازی دنبال جار و جنجال است و با رفتارهای خود برای استقلال حاشیه درست می‌کند، این رفتارها باعث می‌شود که حاشیه به تیم منتقل شود و بهتر است او فکر خود را معطوف به مسائل فنی کند و دنبال حاشیه سازی نباشد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: بازی استقلال و سپاهان جدال دو مربی با تفکرات پرتغالی است، در ابتدای فصل فکر می‌کردیم سپاهان با ژوزه مورایس مدعی جدی و اول قهرمانی در لیگ برتر باشد اما این تیم نوسان زیادی در این فصل داشته است، سپاهان یک مسابقه بهترین نمایش را به اجرا می‌گذارد و در بازی دیگر تیمی ضعیف است، استقلال باید از نقطه ضعف سپاهان نهایت استفاده را برده و در اصفهان نتیجه‌ای کسب کند که آنها را به ادامه فصل امیدوار کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29257

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.