فریبا: داوری ها به ضرر استقلال بود | آوای استقلال
2
انگیزه را در چهره ساپینتو دیدم

فریبا: داوری ها به ضرر استقلال بود

  • کد خبر : 31021
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
فریبا: داوری ها به ضرر استقلال بود
پیشکسوت استقلال امروز در تمرین آبی پوشان حاضر شد.

به گزارش آوای استقلال، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال امروز در گفتگو با آوای استقلال با اشاره به حضور در تمرین استقلال اظهار داشت: بیژن طاهری تماس گرفت و دعوت کرد تا در تمرین استقلال شرکت کنیم و من نیز به این پیشنهاد پاسخ مثبت دادم، از او ممنون هستم، من روزهای خوبی را در استقلال پشت سر گذاشتم، بازیکن، مربی و سرپرست بوده‌ام و همه ایران می‌دانند استقلال بخشی از زندگی من است.

وی افزود: استقلال شرایط خوبی داشت، بازیکنان با روحیه و انگیزه زیادی تمرین می‌کردند. تمرینات شاداب استقلال این نوید را می‌داد آنها با شرایط روحی خوبی روز چهارشنبه در شهرآورد شرکت خواهند کرد.

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: با ساپینتو درباره شرایط تیم حرف زدیم. خاطرات گذشته را مرور کردیم. ساپینتو بسیار امیدوار بود و من این امیدواری را در چهره او دیدم.

فریبا تصریح کرد: به ساپینتو گفتم استقلال در این فصل نمایش‌های خوبی را به اجرا گذاشته است. فوتبالی که استقلال به نمایش می‌گذارد کیفیت فنی بالایی دارد و آبی‌پوشان با سرمربی پرتغالی خود این لیاقت را دارند که با یک جام به کار خود پایان دهند.

وی تاکید کرد: متاسفانه داوری‌ها در این فصل به ضرر استقلال بوده است. وقتی ۱۴ پنالتی که هفت تا از آن اثبات شده است برای این تیم گرفته نشده چه حرفی می‌توان زد؟ برنامه فوتبال برتر که یک برنامه رنگی است نشان می‌دهد ۷ پنالتی ۱۰۰ درصد استقلال از سوی داوران گرفته نشده است، وقتی این برنامه رنگی چنین چیزی را اعتراف می‌کند خیلی حقایق روشن می‌شود. اگر دو پنالتی فقط دو پنالتی برای استقلال گرفته می‌شد الان این تیم قهرمان می‌شد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: حضور پیشکسوت ها در تمرین برای ساپینتو، استقلال و ما خوب بود، این یک اتفاق شیرین بود که روز خوب را برای همه ساخت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31021

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.