فرهاد مجیدی:از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم | آوای استقلال
2

فرهاد مجیدی:از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم

  • کد خبر : 3827
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۵۹
فرهاد مجیدی:از هواداران استقلال عذرخواهی می کنم
فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال بیان کرد موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متأسفانه روز بدمان بود و نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم

فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال بیان کرد موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متأسفانه روز بدمان بود و نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم

به گزارش آوای استقلال ، فرهاد مجیدی پس از شکست ۲ بر صفر تیم استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی خوبی بود. با توجه به اینکه تیم ما به خاطر حضور در آسیا خسته بود، موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متأسفانه روز بدمان بود و نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. در مقابل و در نیمه اول مسابقه تنها موقعیت ذوب‌آهن تبدیل به گل شد. در کل به بازیکنانم خسته نباشید و به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم.

او در پاسخ به این سوال که ایا با این باخت هواداران امیدی به قهرمانی داشته باشند یا خیر گفت:با توجه به اینکه هفته بعد با تیم پرسپولیس بازی داریم و شرایط جدول به شکلی است که با نتیجه چند بازی تغییر می‌کند تمام تلاشمان را می‌کنیم که در بازی های آینده نتایج بهتری کسب کنیم. بازی با پرسپولیس برای همه و هواداران دو تیم مهم است، امیدوارم همه از این مسابقه لذت ببرند.

سرمربی تیم استقلال در خصوصاینکه ایا این بازی فدای دیدار با پرسپولیس شد گفت:من به هیچ عنوان در بازی با ذوب‌آهن به دربی فکر نکردم.دوست داشتم در این بازی پیروز شویم، مصدومیت و محرومیت بازیکنی مثل شجاعیان باعث شد که در دیدار با ذوب‌آهن ترکیب تیممان دستخوش تغییر شود. البته من مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم.

او در خصوص اینکه بعد از بازی با فولاد در تهران خواستار جذب امین قاسمی‌نژاد شده بود و این بازیکن جذب نشد و حالا هم ۱۰ بازیکن قراردادشان تمام شده است عنوان کرد:نمی‌دانم چه اصراری دارید که بدانید چه کسانی قراردادشان را تمدید می‌کنند.هیچ اشکالی وجود ندارد و ما الان یک بازی حساس داریم که باید به مصاف پرسپولیس برویم. حرف نزده را همیشه می‌شود زد، اجازه بدهید ما روی بازی با پرسپولیس تمرکز کنیم و جا دارد بابت این شکست از هواداران استقلال عذر‌خواهی کنم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3827

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.