فرهاد مجیدی؛در مسیر پیشرفت و تکامل | آوای استقلال
12
به بهانه بخشش مدافع مغضوب توسط سرمربی استقلال؛

فرهاد مجیدی؛در مسیر پیشرفت و تکامل

  • کد خبر : 3305
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۳۴
فرهاد مجیدی؛در مسیر پیشرفت و تکامل
مجیدی گام به گام به ان چهره ای که از وی انتظار می رود نزدیکتر می شود تا پس از سالها استقلال با یک مربی اصولگرا به قله موفقیت نزدیک شود.

فرهاد مجیدی اجازه بازگشت محمد دانشگر را به اردوی استقلال صادر کرد تا به این ترتیب مدافع خاطی استقلال دوباره در کنار شاگردان فرهاد فعالیت خود را از سر بگیرد.

مجیدی با این تصمیم نشان داد به عنوان نفر اول استقلال در کنار اهمیت بخشی به مقوله نظم و انضباط به موفقیت تیمش نیز اهمیت می دهد،فرهاد با یک تیر چند هدف را نشانه رفت،نخست اینکه دانشگر را به این باور رساند که حتی اگر بابت مساله ای دلخور است حق عصیانگری ندارد و چنانچه مرتکب تخلفی شود عواقب سختی در انتظارش خواهد بود.

دوم اینکه حالا مجیدی می تواند با بهره گرفتن از انگیزه درونی این بازیکن می تواند،با یک پلن ساده انرژی دانشگر را در جهت موفقیت تیم هدایت کند تا در بازی های حساس پیش رو توانمندی وی به کمک استقلال بیاید.

سومین مساله،برخورد قهری سرمربی با بازیکن و از طرفی برقراری روابط عاطفی فرهاد با افرادی نظیر سید حسین حسینی،مسعود ریگی،سعید مهری،میلیچ و سایر نفرات بازیکنان استقلال را به این باور می رساند که کادرفنی و در راس آن سرمربی سیستم تنبیه و تشویق را به درستی اجرا می کند،از طرفی هر بازیکنی شایسته باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت و دیگر خبری از نگاه یکطرفه و برخورد سلیقه ای در حوزه فنی استقلال نیست.

و اما حالا وقت آن رسیده مدافع استقلال با آرامش فقط و فقط به فکر جبران اتفاقات گذشته باشد تا نشان دهد با دانشگر قبل از اخراج کاملا تفاوت دارد و شایسته پوشیدن پیراهن استقلال هست و می تواند تمام قد در خدمت استقلال باشد.

مرور اتفاقات اخیر و نحوه برخورد مجیدی با سلسله اتفاقات روی داده یک حقیقت محض را فاش می کند که فرهاد برای رسیدن به جایگاه یک مربی حرفه ای تمام اصول را یک به یک رعایت می کند تا هوادار با اطمینان خاطر بیشتری به موفقیت و تاثیرگذاری او در این تیم ایمان بیاورد.

حقیقت یک خطی از شرایط فعلی این است که فرهاد مجیدی گام به گام به ان چهره ای که از وی انتظار می رود نزدیکتر می شود تا پس از سالها استقلال با یک مربی اصولگرا به قله موفقیت نزدیک شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3305

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.