فرزامی: مهاجمان سپاهان صاحب توپ نشوند | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

فرزامی: مهاجمان سپاهان صاحب توپ نشوند

  • کد خبر : 29240
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۳:۱۸
فرزامی: مهاجمان سپاهان صاحب توپ نشوند
پیشکسوت استقلال گفت: خط دفاعی استقلال در این بازی نقش مهم و کلیدی خواهد داشت، آنها اگر می‌خواهند دروازه استقلال بسته بماند نباید اجازه بدهند مهاجمان سپاهان صاحب توپ شوند.

به گزارش آوای استقلال، «حسین فرزامی» در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: این دو تیم فقط به سه امتیاز مسابقه فکر می‌کنند و حساس ترین بازی نیم فصل دوم شکل خواهد گرفت.
وی افزود: استقلال در بازی رفت و در تهران مغلوب حریف خود شد و حالا در اصفهان به دنبال انتقام و جبران آن شکست خانگی خواهد بود.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خط دفاعی استقلال در این بازی نقش مهم و کلیدی خواهد داشت. آنها اگر می‌خواهند دروازه استقلال بسته بماند نباید اجازه بدهند مهاجمان سپاهان صاحب توپ شوند.
فرزامی تصریح کرد: چند بازیکن که در گذشته پیراهن استقلال را پوشیده‌اند در ترکیب سپاهان حضور دارند و به طور برای نشان دادن توانایی‌های خود انگیزه زیادی دارند. نفرات تاثیر گذاری نیز در سپاهان هستند که نباید از آنها غافل شد.
وی تاکید کرد: استقلال باید در اصفهان بسته و با پریسینگ زیاد بازی کند، از خط دفاعی حریف باید پرس آغاز شود تا بازیسازی شکل نگیرد.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به طور حتم اگر استقلال موفق شود سپاهان را در اصفهان شکست دهد شانس اول قهرمانی خواهد بود، من حتم دارم سه امتیاز این بازی باعث خواهد شد تا جام در پایان فصل به آبی‌پوشان برسد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29240

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.