فدراسیون و عواملش غلامان حلقه به گوش سوگولی! | آوای استقلال
2
ماموریت فدراسیون برای کفن و دفن عدالت در فوتبال ایران

فدراسیون و عواملش غلامان حلقه به گوش سوگولی!

  • کد خبر : 41546
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
فدراسیون و عواملش غلامان حلقه به گوش سوگولی!
در یکی از فصول سیاه فوتبال ایران وقتی یک تیم خاص را به زد و بند و تبانی و حمایت‌های پشت پرده متهم کردیم مربی آن‌ها با وقاحت کامل اعلام کرد اگر ما جام را بالای سر می‌بریم و شما نمی‌توانید قهرمان شوید ضعیف هستید و اگر می‌خواهید جام بگیرید از بهانه هایتان قوی تر باشید!

به گزارش آوای استقلال، خودشان امّا آنقدر بهانه گیر بودند که صدای اعتراض‌‌های بی مورد و هوچیگری‌هایشان هنوز هم از یادها نرفته است.
جمله معروف”نمی خواهند ما قهرمان شویم” کلید واژه ای بود که هر سال از زبان پرسپولیسی ها با صراحت بیان می‌شد و از زمین و زمان شاکی بودند که دستهای پشت پرده نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود اما در عمل آنچه رخ می‌داد برعکس بود و ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم داده بودند تا آن‌ها به هر قیمتی جام را بالای سر ببرند!
تازه موضوع داوری های مسئله دار و شائبه برانگیز بماند برای وقتی دیگر….
در اینجا صحبت ما در خصوص قانون شکنی است و متاسفانه قانون گذار که قاعدتاً باید مقابل قانون شکنی بایستد و مانع دور زدن قانون باشد در تمام این سال‌ها حامی باشگاهی بوده که در هر زمان و هر مکان تخلّفی مرتکب شده تبصره و ماده ای برای تبرئه اش پیدا کرده اند تا مبادا امتیازی از آن‌ها کسر شود یا جریمه ای گریبانشان را بگیرد.
در تمام این سال‌ها به دفعات تخلفاتی را که توسط آن‌ها رخ داده در ذهنم مرور کرده ام و از خودم پرسیده ام اگر همان تخلف توسط یک بازیکن یا مربی یا اعضای مجموعه استقلال رخ می‌داد چه برخوردی از سوی کمیته انضباطی و اخلاق با شخص متخلف صورت می‌گرفت!؟
به واقع ما هیچ‌ زمان بهانه گیر نبوده‌ایم و اگر هم اعتراضی مطرح شده فقط به منظور جلوگیری از تبعیض و بی عدالتی و برقراری عدالت و مساوات بوده و بس…
هدف ما سیاه نمایی نیست
روزگار این فوتبال سیاه تر از چیزی است که نیاز به سیاه نمایی باشد!
همه قانون شکنی های گذشته هم به کنار…
اکنون فدراسیون فوتبال شفاف و بی پرده برای جامعه فوتبال توضیح بدهد که با چه تبصره و ماده و ادله ای قصد دارد دو سهمیه سوخته بازیکن خارجی باشگاه پرسپولیس را به آنها برگرداند؟!
آقای تاج دوران بزن در رو تمام شده و به لطف وجود فضای مجازی حتی یک پسر بچه هوادار فوتبال هم با کنار هم قرار دادن حمایت‌ها و جانبداری‌های مشکوکی که توسط نهاد متولی فوتبال و افراد زیر مجموعه شما از یک تیم خاص صورت می‌گیرد به سادگی می‌تواند شما را به چالشی سخت بکشاند.
شما امروز باید جوابگوی افکار عمومی باشید که چگونه ممکن است قانونی که توسط سازمان لیگ مصوب شده است به بهانه های واهی برای باشگاه پرسپولیس نادیده گرفته شود؟
به گمانم زمان آن فرا رسیده که بر تابوت بی جان این فوتبال مافیایی فاتحه‌ای بخوانیم و با یک جمله ختم ماجرا را اعلام کنیم.
این فوتبال با این حجم از بی عدالتی و تبعیض نفسی برایش باقی نمانده و رو به موت است.
إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=41546

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها