فدراسیون فوتبال:لطفا پیشگوی دروغ نباشید! | آوای استقلال
11

فدراسیون فوتبال:لطفا پیشگوی دروغ نباشید!

  • کد خبر : 3443
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
فدراسیون فوتبال:لطفا پیشگوی دروغ نباشید!
فدراسیون فوتبال به شایعه مذاکره با برانکو برای تیم ملی کشورمان واکنش نشان داد و تاکید کرد: «هیچ وقت» قرار نیست آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران شوند.

فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای درباره شایعه مذاکره با برانکو برای تیم ملی نوشت:  بیست و هفت روز دیگر مسابقات حساس و سرنوشت‌ساز تیم ملی در انتخابی جام جهانی شروع ‌می‌شود. تمامی ارکان مدیریتی فدراسیون فوتبال حمایت تمام قد از کادر فنی، بازیکنان و تیم ملی را در دستور کار خود قرار داده‌اند تا ایران با قدرت در بازی‌ها شرکت کرده و این پیچ تاریخی را رد کند.

در این شرایط حساس اما، خبری مضحک و بی پایه اساس در یک روزنامه منتشر شده و سپس بازتابی گسترده در فضای مجازی با این مضمون منتشر می‌کند: «مذاکره با برانکو برای هدایت تیم‌ ملی»

فدراسیون فوتبال با قاطعیت اعلام می‌کند تا به این لحظه، به تنها چیزی که به آن فکر نشده تغییر در کادر فنی تیم ملی بوده و خبر منتشر شده کاملا دروغ و بی پایه و اساس است.

انتشار چنین اخبار دروغی بدون تردید در این مقطع زمانی فقط به آرامش تیم ملی ضربه می‌زند و فضای فوتبال کشور را ملتهب می‌کند.

سیاست مدیریت جدید فدراسیون فوتبال سرکوب و تهدید «مداوم» رسانه‌ها برای شکایت و پیگیری حقوقی در مراجع قضایی بعد از انتشار هر خبری نیست. اما امیدواریم افرادی که با چنین اخبار کذب و دروغی، به فوتبال ملی کشور در این برهه حساس در حال ضربه زدن هستند از جامعه فوتبال ملی حداقل یک عذرخواهی ساده داشته باشند. دلیلش هم ساده است؛ برخلاف خبری که منتشر شده، «هیچ وقت» قرار نیست آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران شوند.

لطفا پیشگوی دروغین نباشیم. به خاطر فوتبال ایران.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3443

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.