فجر سپاسی شیراز به مصاف استقلال تهران می رود | آوای استقلال
3
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز:

فجر سپاسی شیراز به مصاف استقلال تهران می رود

  • کد خبر : 22555
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
فجر سپاسی شیراز به مصاف استقلال تهران می رود
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، گفت:این تیم برای آمادگی هر چه بیشتر به مصاف استقلال تهران می‌رود.

به گزارش آوای استقلال، حسین عمادی با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: تیم فجر شهید سپاسی بعد از اردوی ٣روزه در سیرجان و بعد از انجام بازی دوستانه مقابل گل گهر، برای آماده سازی بیشتر به مصاف تیم استقلال تهران خواهد رفت.

وی افزود: تیم فجر ‏تمرینات منظم و با برنامه ای را بعد از بازی مقابل تیم آلومینیوم اراک انجام داده و با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط کادر فنی برای انجام یک اردوی سه روزه در شهر سیرجان و برگزاری یک بازی تدارکاتی در تاریخ ٣١فرودین ماه به مصاف تیم گل گهر سیرجان خواهد رفت.

عمادی افزود: بعد از انجام بازی دوستانه مقابل تیم گل گهر سیرجان در تاریخ سی و یکم فروردین ماه به شیراز باز خواهیم گشت و تمرینات را در شیراز ادامه خواهیم داد و پنجم اردیبهشت در تهران برابر تیم صدر نشین لیگ به میدان خواهیم رفت.

مدیر رسانه تیم فجر ادامه داد: بعد از انجام این دیدار به شیراز باز خواهیم گشت و با انجام تمرینات، خود را مهیای انجام مسابقه هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران مقابل تیم مس رفسنجان در بازی خارج از خانه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به پیگیری‌های مکرر باشگاه و سرمربی تیم در ادامه مسابقات و در بازی‌های خانگی در شهر شیراز میزبان بازی‌های خانگی باشیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22555

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.