فتح‌آبادی:مجیدی نمره قبولی را به دست آورد | آوای استقلال
1

فتح‌آبادی:مجیدی نمره قبولی را به دست آورد

  • کد خبر : 1487
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
فتح‌آبادی:مجیدی نمره قبولی را به دست آورد
تیم‌های فوتبال کشور‌های حاشیه خلیج فارس هزینه‌ سنگینی می‌کنند و موفقیت تیم‌های ایرانی در مقابل این هزینه‌ها قابل ستایش است.

کارشناس فوتبال درباره بازی تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الشرطه عراق توضیحاتی را بیان کرد.

غلامرضا فتح آبادی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  در گفت و گو با درباره بازی تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الشرطه عراق  اظهار کرد: تیم استقلال در این بازی عملکرد خوبی داشت و با سه گل الشرطه عراق را شکست داد. با آمدن فرهاد مجیدی به استقلال عملکرد این تیم خیلی بهتر شده است. وقتی تیمی در دو بازی لیگ قهرمانان آسیا هشت گل می‌زند مطمئنا دارای کادرفنی خوبی است . بازی بعدی استقلال با الدحیل قطر سرنوشت صدرنشین، گروه C لیگ قهرمانان آسیا را مشخص خواهد کرد.

او ادامه داد: با اخراج بازیکن الشرطه در دقایق ابتدایی، بازی برای استقلال راحت‌تر شد. بازیکن الشرطه تکل خطرناکی زد و به درستی هم اخراج شد. AFC قبل از شروع مسابقات به تیم‌ها و بازیکنان اخطار‌های لازم را درباره خطا‌های خشن می‌دهد و حتی جرایم مالی و محرومیت  برای خطا‌های خطرناک در نظر می‌گیرد. تیم‌های عراقی هم مثل تیم‌های سوریه‌ای بازی فیزیکی انجام می‌دهند و در بعضی مواقع به دنبال جار و جنجال و درگیری در بازی هستند، که بازیکنان تیم استقلال به خوبی بازی را مدیریت کردند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره تاثیر محمد نادری در تیم استقلال  بیان کرد: با سرمربی شدن فرهاد مجیدی در تیم استقلال محمد نادری هم کم کم به روز‌های خوب خود بازگشت. نادری با قایدی هماهنگ شده است. پاس گل قایدی به نادری بسیار تماشایی بود و این دو بازیکن در سمت چپ استقلال عملکرد فوق العاده‌ای دارند.

فتح آبادی درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اشاره کرد: تیم پرسپولیس هم مثل استقلال در هر دو بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا پیروز شده و عملکرد هر دو تیم قابل تحسین است. تیم‌های فوتبال کشور‌های حاشیه خلیج فارس هزینه‌ سنگینی می‌کنند و موفقیت تیم‌های ایرانی در مقابل این هزینه‌ها قابل ستایش است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=1487

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.