غیبت احتمالی سه بازیکن کلیدی یحیی در آسیا | آوای استقلال
1

غیبت احتمالی سه بازیکن کلیدی یحیی در آسیا

  • کد خبر : 3132
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
غیبت احتمالی سه بازیکن کلیدی یحیی در آسیا
پرسپولیس نماینده کشورمان در حالی به عنوان صدرنشین گروه خود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد که تکلیف چند بازیکن این تیم برای ادامه مسابقات مشخص نیست.

سال گذشته نیز وضعیت پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بدون دردسر نبود و این تیم چند بازیکن خودش از جمله شجاع خلیل زاده، علی علیپور و پیش‌تر مهدی ترابی را از دست داد.

این بار نیز پرسپولیس در حالی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است که بازی‌های این مرحله روزهای ۱۳ و ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۲ و ۲۳ شهریور سالجاری) برگزار خواهد شد. پرسش اینجاست؛ آیا  تا آن روز باشگاه پرسپولیس قادر است همه بازیکنان فعلی خود را حفظ کند؟

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر احتمال جدایی دو بازیکن این تیم به گوش رسیده است. گرچه محمد حسین کنعانی زادگان خبر توافق خودش با باشگاه الاهلی قطر را تکذیب کرده و آن را شایعه خوانده است اما بعید می‌دانیم پرسپولیس بتواند او را در پایان فصل حفظ کند. ظاهرا پای پیشنهادی ۳۰ میلیارد تومانی وسط است. رقمی که گذشتن از آن بسیار سخت است و شاید محمدحسین کنعانی‌زادگان به رغم عشق و علاقه به پرسپولیس قادر به رد کردن آن نباشد.

همچنین احمد نورالهی دیگر بازیکنی است که گفته می‌شود با قطری‌ها به توافق رسیده است. شماره ۸ پرسپولیس که به شکلی مشکوک در دیدار برگشت با الریان قطر از لیست خط خورد اما هنوز اخبار مربوط به توافق با الاهلی را تکذیب نکرده است. در مورد احمد نورالهی گفته می‌شود او قصد دارد پس از ۷ سال بازی در پرسپولیس بالاخره راهی خارج از کشور شده و آینده خودش را تأمین کند.

اما می‌رسیم به شهریار مغانلو که با زدن ۴ گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بهترین گلزن پرسپولیس در این رقابت‌ها لقب گرفت. ۱۷ اسفند ماه سال گذشته بالاخره شهریار مغانلو در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد و با باشگاه پرسپولیس قرارداد رسمی خود را امضا کرد. مغانلو که در ابتدای فصل نیز مورد توجه گل محمدی بود پس از دریافت رضایت‌نامه‌اش از سانتاکلارای پرتغال با عقد قراردادی قرضی شش ماهه به پرسپولیس پیوست. او نیز باید پس از ۶ ماه حضور قرضی، پرسپولیس را ترک کرده یا رضایت تیم پرتغالی سانتاکلارا را جلب کند.

با توجه به درخشش شهریار مغانلو در لیگ قهرمانان آسیا پیش بینی می‌شود اخذ رضایتنامه دائمی این مهاجم از باشگاه پرتغالی کاری بس دشوار باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3132

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.