غلامی: صحنه‌ای که توپ به دستم خورد را ندیدم! | آوای استقلال
2

غلامی: صحنه‌ای که توپ به دستم خورد را ندیدم!

  • کد خبر : 21816
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
غلامی: صحنه‌ای که توپ به دستم خورد را ندیدم!
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: صحنه‌ای که توپ به دستم برخورد کرد را ندیدم.

به گزارش آوای استقلال، عارف غلامی پس از تساوی تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: پیشاپیش سال نو را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی برای همه باشد. بازی ۹۰ دقیقه است و نمی‌توان گفت که ما بازی باخته را مساوی کردیم. بازی باخته به دیداری گفته می‌شود که داور سوت پایان آن را زده باشد.

وی ادامه داد: فرصت‌های خیلی بیشتری نسبت به پرسپولیس داشتیم. بازی مساوی شد و خوشبختانه روند نباختن‌های ما ادامه پیدا کرد. در مسیر خوبی قرار داریم و امیدوارم به هدف خود برسیم.

غلامی درخصوص اعتراض پرسپولیسی‌ها به نحوه داوری سیدعلی، گفت: من درمورد تیم خودم صحبت می‌کنم. برای همه احترام قائل هستم. داوری خیلی خوب بود. بعد از حدود ۲ سال بازی با تماشاگر برگزار شد. برای من به عنوان یک بازیکن سخت بود. چهارمین بازی بعد از مصدومیتم به دربی رسید.

مدافع تیم فوتبال استقلال درمورد صحنه‌ای که توپ به دستش برخورد کرد، گفت: صحنه را ندیدم. در قوانین جدید داوری اگر توپ به یکی از اعضای بدن مدافع برخورد کند و سپس به دست بخورد، خطای هند نیست. من صحنه را ندیدم!

وی درخصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ امسال، تصریح کرد: همانطور که کادر فنی بارها گفته که تا کاپ بالای دستان بازیکنان قرار نگیرد نمی‌توان از قهرمانی صحبت کرد. ما هدفی داریم و تمام بازیکنان و باشگاه وقتی به هدف‌مان رسیدیم درمورد آن صحبت خواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=21816

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.