غلامپور و تبریک کلین شیت به کاپیتان استقلال | آوای استقلال
2

غلامپور و تبریک کلین شیت به کاپیتان استقلال

  • کد خبر : 7520
  • ۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۳:۰۵
غلامپور و تبریک کلین شیت به کاپیتان استقلال
استقلال با وجود بحران های تلخی که پشت سر می گذارد از نظر نتیجه گیری در زمین تجربیات خوبی به دست آورده و همین بهانه ی خوبی برای شادی مربیان و بازیکنان این تیم است.

به گزارش آوای استقلال، در پایان بازی استقلال در برابر گل گهر یکی از بازیکنان خوشحال تیم آبی سید حسین حسینی بود. کاپیتان آبی ها که به نظر می رسد در حال بازگشت به روزهای اوج خود است. او خوشحال از کلین شیت در این دیدار شادی اش را با مربی دروازه بان ها یعنی بهزاد غلامپور تقسیم کرد.

سید حسین حسینی مدت ها بود که نیمکت نشین رشید مظاهری شده بود به طوریکه در حال فراموشی بود اما چند هفته ی اخیر بهانه ی خوبی شد که متوجه شویم استقلال یک دروازه بان خوب دیگر هم دارد. دروازه بانی که نشان داد می تواند در روزهای بحرانی هم کمک حال همبازیانش باشد. صرف نظر از پیروزی استقلال در این بازی کلین شیت سید حسین حسینی برای مربی دروازه بان ها ارزشمند بود تا جایی که در پایان بازی او را در آغوش گرفت و کلین شیت در مصاف با گل گهر را به او تبریک گفت.

حالا حال و روز استقلال خوب است. این درست که شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده اما بهانه های خوبی برای ادامه مسابقات وجود دارد. کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا، قهرمانی در جام حذفی و صعود بیشتر در لیگ قهرمانان آسیا. همان طور که سید حسین حسینی می رود با کلین شیت های خود دوباره به یک دروازه بان مطمئن برای استقلال تبدیل شود تیم هم می تواند ناکامی های گذشته را با موفقیت های جدید پوشش دهد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7520

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.