غلامپور:مجیدی زودتر انتخاب می شد ۱۲۰ درصد قهرمان بودیم | آوای استقلال
2

غلامپور:مجیدی زودتر انتخاب می شد ۱۲۰ درصد قهرمان بودیم

  • کد خبر : 9878
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
غلامپور:مجیدی زودتر انتخاب می شد ۱۲۰ درصد قهرمان بودیم
مربی دروازه بان های استقلال در خصوص شرایط این باشگاه و دو دروازه بان این تیم صحبت های جالبی را مطرح کرده است

به گزارش آوای استقلال،مربی دروازه بان های استقلال در خصوص شرایط این باشگاه و دو دروازه بان این تیم صحبت های جالبی را مطرح کرده است

بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان های استقلال می گوید در روزهای تعطیلی تمرینات، خود بازیکنان به صورت اختصاصی تمریناتی را انجام دادند.

بهزاد غلامپور در مورد پیروزی استقلال برابر نساجی با وجود تعطیلی تمرین استقلال به طرفداری گفت:خود بازیکنان تمرین کرده بودند، آنها حرفه ای هستند و این اصول را رعایت می کنند. بازیکنان استقلال با وجود اینکه پرداختی به آنها حرفه ای نیست ولی خودشان حرفه ای رفتار می کنند.

او در مورد اینکه عده ای معتقدند اگر مجیدی زودتر سرمربی استقلال می شد این تیم می توانست قهرمان شود هم گفت:۱۲۰ درصد با حرفتان موافق هستم و اگر فرهاد مجیدی زودتر می آمد چه بسا در هفته آخر لیگ برتر استقلال برای قهرمانی تلاش می کرد. شما خودتان می دانید با وجود تمام مشکلاتی که وجود داشت این تیم در این هفته ها بسیار خوب بازی کرده و نتایج عالی گرفته است.

مربی دروازه بان های استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند فصل آینده قهرمان لیگ برتر شود گفت:استقلال صد در صد با این کادرفنی می تواند قهرمان شود، اگر مدیران باشگاه صفر تا صد بازیکنان را نگه دارند، مثل بقیه تیم ها که بازیکنان شان را حفظ می کنند و تازه در نقل و انتقالات چند بازیکن هم جذب می کنند. مدیران باشگاه در هر شرایطی باید بازیکنان فعلی را حفظ کنند تا مدعی قهرمانی باشیم.

او در مورد نیمکت نشینی سیدحسین حسینی در ۲ بازی آخر با وجود نمایش درخشان گفت:۲ دروازه از آماده ترین دروازه بان های ایران را داریم که هر ۲ آمادگی بسیار خوبی دارند. ضمن اینکه سینا پور سعیدی هم به عنوان دروازه بان سوم بسیار خوب کار می کند. شرایط حسینی و مظاهری خیلی خوب است و ما شرایط کار را می سنجیم و از یک دروازه بان استفاده می کنیم اما از هر ۲ کاملا راضی هستیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=9878

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها