علی موسوی: مشکلات مدیریتی استقلال حل شدنی نیست | آوای استقلال
0

علی موسوی: مشکلات مدیریتی استقلال حل شدنی نیست

  • کد خبر : 7019
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
علی موسوی: مشکلات مدیریتی استقلال حل شدنی نیست
علی موسوی گفت: فرهاد مجیدی با مشکلات استقلال بیگانه نیست و در زمانی که بازیکن بود هم این شرایط را تجربه کرده است

به گزارش آوای استقلال ،علی موسوی در مورد مشکلات فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال گفت:استقلال سال‌هاست با مشکلات مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کند. این مسائل مربوط به سال‌های اخیر نیست بلکه ۲۰ سال پیش هم همین داستان‌ها وجود داشت. آن روزها هم چک دو ماه بعد را به ما می‌دادند، اما حتی شش ماه برایش صبر می‌کردیم و در نهایت یکی دو سال بعد هم نقد نمی‌شد.

موسوی با اشاره به این که مشکلات مدیریتی قبل از ورود مجیدی به باشگاه استقلال وجود داشت تصریح کرد:مدیریت خوب نبود؟ بله؛ قبول داریم! ولی این مسائل مختص مجیدی نیست. تا جایی که یادم می‌آید مدیریت برای استقلال هیچ وقت خوب نبوده است. این بار در زمان مجیدی خوب نیست، پیش از این هم در زمان حجازی، قلعه‌نویی و پورحیدری خوب نبود. این مشکلات همیشه همراه استقلال است و هرگز از بین نمی‌رود.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد:استقلال در دوران مدیریت‌های ناکارآمد هم قهرمان شده است چون با تمام توان بازی کرد و گلیم خود را از آب بیرون کشید. بازیکنان و کادر فنی باید بخواهند که قوی باشند و مشکلات را نادیده بگیرند. لازم است یاد بگیرند حقشان را در زمین بگیرند چرا که این مشکلات مخصوص این فصل نیست و همیشه وجود داشت و هرگز برطرف نشد. اگر استقلال قوی باشد نه داور، نه هیئت مدیره و نه هیچ مسئول دیگری نمی‌تواند برایش مانع تراشی کند.

موسوی در پاسخ به این سوال که گلایه‌های مجیدی درست است؟ گفت:گلایه‌ها مختص فرهاد مجیدی نیست. این گلایه‌ها در زمان پورحیدری، حجازی، قلعه‌نویی، شفر و حتی استراماچونی وجود داشت. اینها ولی آنقدر قوی کار کردند که فوتبال زیبا از تیمشان می‌دیدیم و نتیجه می‌گرفتند. این مشکلات با نام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس عجین شده است. خیلی از مربیان با این مسائل کار کردند و قهرمانی آوردند. فرهاد هم در زمان بازیگری حق و حقوقش را نگرفت و حتی گاهی از این تیم رفت و برگشته است. از این رو این مسائل برایش ناآشنا نیست. او باید آنقدر تیمش را قوی کند که حقش را در زمین بگیرد.

موسوی ادامه داد:استقلال از نظر فنی باید آنقدر قوی باشد که مشکلات در عملکرد بازیکنانش تاثیر نگذارد. لازم است آنقدر خوب باشد که برای گل زدن منتظر پنالتی گرفتن داور نباشد. بازیکنان باید آنقدر عالی کار کنند که موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنند و حقشان را در زمین بگیرند. این تیم باید آنقدر قدرتمند باشد که با مردرود اعلام کردن گل‌هایش توسط داور صدمه نبیند و آنقدر گل بزند که هر چه داور مردود اعلام کرد باز هم برنده زمین باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7019

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.