علیرضا رضایی را زیر ساعت شنی دفن نکنیم | آوای استقلال
1
فراموش نکنیم این دروازه بان فصل قبل پدیده بود

علیرضا رضایی را زیر ساعت شنی دفن نکنیم

  • کد خبر : 29453
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
علیرضا رضایی را زیر ساعت شنی دفن نکنیم
به نظر می رسد علیرضا رضایی در مسابقه با مس کرمان هم وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده خواهد گرفت و حسین حسینی با وجود تلاش کادرپزشکی به این مسابقه نیز نخواهد رسید .

به گزارش آوای استقلال، استقلالی ها البته به لحاظ ساختار دفاعی اصلاً مشکل خاصی ندارند و با وجود احترامی که برای مس کرمان قائل هستیم بعید به نظر می رسد در مسابقه پنج شنبه دغدغه چندانی از بابت گل خوردن داشته باشیم.
البته هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت و حتماً مس برای پیروزی و سر و سامان دادن به اوضاع خود در جدول وارد زمین می‌شود اما با همه این حرفها، دغدغه مهم استقلال در جدال آخر هفته باز کردن دروازه میزبان و کسب یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه خواهد بود.

حرف های امیدبخش مجیدی

علیرضا رضایی برای هواداران استقلال چهره غریبی نیست و نباید فراموش کنیم فرهاد مجیدی اوایل فصل گذشته چطور قاطعانه پای او ایستاد و با صراحت تاکید کرد اجازه  جدایی به این دروازه‌بان جوان نمی دهد چون در آینده او رسیدن به تیم ملی را میبیند.

مجیدی هیچگاه فقط حرف نزد بلکه عمل کرد و حاصل عملکرد او معرفی شدن سنگربانی بود که بسیاری از کارشناسان در فصل گذشته به این لقب یکی از پدیده های لیگ برتر را دادند بنابراین این دروازه بان قطعاً باز هم میتواند به روزهای اوج خود بازگردد قبول داریم که علیرضا در بازی با سپاهان اشتباه بزرگی انجام داد اما قرار نیست به خاطر آن اشتباه تا پایان فصل محاکمه شود و انتقاد بشنود.
قطعاً رضایی اگر مورد اعتماد هواداران استقلال قرار بگیرد دوباره اوج خواهد گرفت.

دفن شدن زیر ساعت شنی

  همگی دوست داریم سید حسین حسینی زودتر سلامتی خود را بازیابد اما تا وقتی کاملاً بهبود نیافته نباید زانوی غم بغل گرفته و دست روی دست گذاشت.
طرفداران استقلال به جای اینکه علیرضا رضایی را زیر ساعت شنی شمارش معکوس برای برگشتن حسین حسینی مدفون کنند باید به رضایی اعتماد کرده و روحیه بدهند تا هرچه زودتر در بهترین فرم روحی خود قرار بگیرد و حتی پس از بهبودی حسینی هم انگیزه خود برای حضور در ترکیب اصلی را از دست ندهد، این رقابت سالمی خواهد بود که استقلال بیشترین منفعت را از آن می برد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29453

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.