علاقه ویژه به قایدی؛بازیکنی که برای فرهاد بازی می کند | آوای استقلال
2

علاقه ویژه به قایدی؛بازیکنی که برای فرهاد بازی می کند

  • کد خبر : 4896
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
علاقه ویژه به قایدی؛بازیکنی که برای فرهاد بازی می کند
نوع بازی و حرکات مهدی قایدی در زمین مسابقه برای مجیدی و کادر فنی این تیم قابل احترام است و آنها قدر این ستاره فوتبال را از همه بیشتر می دانند

به گزارش آوای استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از بازگشت سه باره اش به استقلال در تمامی رقابت هایی که برای استقلال مربیگری کرده است از مهدی قایدی تا زمانی که تیم به گل احتیاج داشته است در زمین مسابقه استفاده کرده است. مجیدی که در دوران فوتبالش همانند قایدی حرکات پا به توپ خوبی داشت در چیدمان های خود و تعویض هایی که انجام می دهد نشان داده است مهدی قایدی برای او مهره ای مهم و تاثیر گذار است .

قایدی نیز جواب سرمربی خودش را به خوبی داده است و در این فصل ، یکی از بهترین دوران فوتبال خودش را بازی می کند. آگاهی محیطی بسیار بالای او در بازی روز گذشته نشان داد توجه ویژه مجیدی به قایدی می تواند ثمرات زیادی برای استقلال داشته باشد.قایدی که در لیگ قهرمانان آسیا یکی از بهترین های غرب آسیا بود و چشم مفسرین ورزشی این قاره را خیره کرد ،روز گذشته برابر ذوب آهن اصفهان نیز نیمه دومی کم نظیر را در زمین مسابقه سپری کرد. پاس در عرض عالی او برای فرشید اسماعیلی در گل اول استقلال ، فریب بدن مثال زدنی او در گل دوم اسماعیلی و محو کردن مدافع وسط ذوب آهن و یا پاس کم نقص او به اسماعیلی بعد از گل دوم که می توانست فرشید اسماعیلی را سه گله کند،نشان داد مجیدی و فوتبال ایران چه جواهری را این روزها در کنار خود دارند.فوتبالیستی توانا که علیرغم جوانی می تواند برای تیم ملی کشورمان هم در رقابت های حساس پیش رو انتخابی جام جهانی ،مهره ای موثر و مفید باشد.

تعویض دقایق آخر مجیدی برای حفظ نتیجه و بازگشت قایدی به نیمکت با واکنش مناسب مجیدی روبرو شده است و قایدی را نیز سرخوش از نگاه سرمربی پرافتخار باشگاهش کرده است.به نظر می رسد هم مجیدی قدر قایدی را می داند و هم قایدی از مسئولیت سنگینش در تیم مجیدی با خبر است . ارتباط مناسب دو طرفه ای که سودش را استقلال و هوادارانش خواهند برد .

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4896

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.