عضو هیات مدیره استقلال: برخی مشکلات داخلی شان را گردن وزیر و دولت می اندازند | آوای استقلال
1

عضو هیات مدیره استقلال: برخی مشکلات داخلی شان را گردن وزیر و دولت می اندازند

  • کد خبر : 22409
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
عضو هیات مدیره استقلال: برخی مشکلات داخلی شان را گردن وزیر و دولت می اندازند
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: برخی تیم ها مشکل داخلی دارند و نباید بحث را گردن وزیر و دولت انداخت.

به گزارش آوای استقلال، حجت کریمی درباره روند داوری بازی‌های اخیر استقلال اظهار داشت: داوری یک بحث کارشناسی است. قصد ورود ندارم و این بد است هر مشکلی که پیش می آید به گردن داور بیندازیم. اما واقعا چه بگویم؟ باید کلی حرف بزنم. مثلا در بازی با نساجی گل ما می توانست صحیح باشد اما حالا اتفاقی که افتاد و داور نگرفت. برخی از کارشناسان هم تاکید داشتند یک پنالتی به سود ما گرفته نشد. الان دیگر برخی وقت‌ها اشتباهات داوری جزیی از بازی شده است و تیم های زیادی از اشتباهات داوری ناراضی هستند.

وی درباره اینکه وریا غفوری، کاپیتان استقلال تاکید کرده اشتباهات داوری عادی نیست گفت: نه. دریک مصاحبه هم راجع به پرسپولیس گفتم چراکه پرسپولیسی ها دائما می گفتند نمی گذارند ما قهرمان شویم. به خصوص درمورد وزیر ورزش صحبت کرده و گفته بودند وزیر و از این حرفها… مصاحبه کردم وگفتم وزیر اصلا وقت ندارد بیایید بگوید سعی کنید استقلال یا پرسپولیس قهرمان شوند.

عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد: وزیر، دولت و … اینقدر درگیری دارند که نخواهند به فکر این چیزها باشند که فلان تیم را قهرمان کنند یا فلان تیم قهرمان نشود. به خاطر اینکه این حرف افتاده بود در دهان ها که نمی‌گذارند ما قهرمان شویم.

کریمی اضافه کرد: بله. شاید در گذشته چنین چیزی بود و مدیرانی را در استقلال گمارده بودند که این تیم جلو‌ نرود و چیزی که در ذهنش است اتفاق بیفتد اما دیگر الان واقعا این چیزها نیست. اینکه وزیر بخواهد یک تیمی بالا بیاید یا پایین باشد اصلا چنین چیزی نیست. نه وزیر وقت این را دارد و نه دولت.

وی ادامه داد: خودشان به حدی مشکلات دارند که نمی توانند به این فکر کنند که بیایند استقلال یا پرسپولیس را قهرمان کنند. بازی‌ها است که نشان می دهد کدام تیم شایسته قهرمانی است. چیزی که در زمین ارائه می کنید نشان می دهد کدام تیم باید قهرمان شود. بازی خوب نشان می دهد. بعد که تیم امتیاز نمی‌گیرد، به هر حال سرمربی باید بیاید جایی خودش را خالی کند و صحبتهایی را مطرح می کند.

عضو هیات مدیره استقلال اضافه کرد: در واقع می خواهند مسیر و ذهن هوادار را به جای دیگری بفرستند. متاسفانه الان در فوتبال کسی نمی آید به این مسائل ورود کند. چون خوشایند نیست نمی آیند واقعیات را بگویند.

وی درباره ادامه مسابقات لیگ برتر و شرایط استقلال در این رقابت‌ها تصریح کرد: تیم پرقدرت کارش را ادامه خواهد داد و با حمایت‌هایی که هیات مدیره و آجورلو انجام می دهد، انشاءالله در انتهای فصل حتما قهرمان می شویم. خدا را شاهد می گیرم آجورلو باشگاهی را تحویل گرفت که کلی بدهی و مشکلات داشت و با تمام مشکلاتی که داشت شبانه روز تلاش کرد تا تیم به مشکل نخورد و ان شاءالله قهرمان هستیم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه آیا به تازگی پولی به باشگاه استقلال تزریق شده است گفت: بله پول سهام به باشگاه استقلال آمده ولی سهام سهم مردم است‌. باید آن را با برنامه ریزی هزینه کرد. باید مراقب پول مردم باشیم. نمی خواهیم مثل مدیران قبلی کار کنیم. سردار آجورلو هم تاکید کردند نباید هزینه ها مثل مدیریت‌های قبلی باشد.

کریمی درباره اینکه نحوه هزینه ها در مدیریت‌های قبلی چگونه بوده، پاسخ داد: دیگر خودتان می دانید چه قراردادهایی می بستند و چه کارهایی در بحث قرارداد ها می کردند. اما حتما پول به حساب بازیکنان می رود. اگر حساب و کتاب شود حتما واریز می‌شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22409

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.