عضو جدید هیات مدیره استقلال: شک نکنید هدف ما دگرگونی درآمدزایی است | آوای استقلال
3

عضو جدید هیات مدیره استقلال: شک نکنید هدف ما دگرگونی درآمدزایی است

  • کد خبر : 31350
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
عضو جدید هیات مدیره استقلال: شک نکنید هدف ما دگرگونی درآمدزایی است
عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال، توضیحاتی را در خصوص برنامه‌های آینده ارائه کرد.

به گزارش آوای استقلال، علیرضا خانی در مورد حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال، اظهار داشت: بنده به عنوان عضو مالی در هیات مدیره هستم. معمولا کمیته‌های حسابرسی، مباحث هیات‌های نظارتی و مباحث مالیاتی معمولا از طریق عضو مالی هیات مدیره انجام می‌شود.

وی در مورد مهدی حیدرزاده دیگر عضو جدید هیات مدیره استقلال، گفت: او بورسی است. عضو اقتصادی و سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

خانی در مورد سابقه فوتبالی‌اش، اهداف و برنامه‌هایی که در سِمَت جدید دارد و ابهامات مالی باشگاه استقلال که از گذشته مانده، عنوان کرد: من قبلا هم در هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان کار کرده‌ام. تازه به باشگاه استقلال تهران آمده‌ام و هنوز جلسه‌ای برگزار نشده است. حیطه تخصصی من مالی و حسابرسی است. باید جلسه برگزار شود تا بتوانیم در مورد مسائل و مشکلات مالی، مالیاتی، بیمه، قراردادها و… بهتر تصمیم گیری کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه مشکلات مالی هواداران این تیم را آزار داده، گفت: تیمی که از سوی دو وزارتخانه در حال انتخاب شدن است، یک تیم کاملا تخصصی در حوزه فوتبال، اقتصادی، سرمایه گذاری و مالی خواهد بود تا هرکسی با توجه به تخصص و تجربه‌ای که دارد بتواند به این باشگاه کمک کند. هدف‌مان هم تعالی این باشگاه است. تخصص من در حوزه مالی است. قطعا تمام انرژی و توانم را در حد صد می‌گذارم که کمک کنیم این باشگاه به جایگاه واقعی و حق خودش برسد.

وی در مورد اینکه با این حساب آیا می‌توان به دگرگونی درآمدزایی استقلال امیدوار بود، اظهار داشت: قطعا همین است. تیمی که می‌آید کاملا تخصصی است. ان‌شاءالله با حضور حجت کریمی و تیم تخصصی که اضافه می‌شود، قطعا هدف همین است. شک نکنید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31350

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها