عربده و رقص بازیکن پرسپولیس نمک به زخم ملت ایران! | آوای استقلال
0
حاشیه های بعد از باخت بدتر از خود باخت بود؛

عربده و رقص بازیکن پرسپولیس نمک به زخم ملت ایران!

  • کد خبر : 36568
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
شکست تلخ ایران برابر قطر برای مردمی که پس از 47 سال خود را آماده برپایی جشن صعود به فینال و قهرمانی جام ملت‌های آسیا کرده بودند به این سادگی قابل هضم نیست اما به فرض اینکه با استدلال های فنی بتوان این شکست تلخ را تا حدودی توجیه کرد ولی تلخی حاشیه های بعد از باخت موضوعی نیست که به همین راحتی فراموش شود!

به گزارش آوای استقلال، صدا و سیما هم که طبق معمول در انتخاب مهمان برنامه هایش اوج کج سلیقگی را به خرج داد و با دعوت از عبدالکریم حسن بازیکن قطری پرسپولیس فرصتی در اختیار این بازیکن گستاخ قرار داد تا پس از شکست تلخ تیم ملی ایران در استودیوی برنامه فوتبال برتر رقص و پایکوبی کند و به ریش ملت ایران بخندد!
ضمن اینکه همین بازیکن ساعتی بعد از حضورش در برنامه فوتبال برتر در لایو اینستاگرامی خود نیز از عبارت جعلی در خصوص خلیج همیشه فارس استفاده کرده بود تا گستاخی خود را تکمیل کند.
این در حالی است که بارها شاهد آن بوده ایم که بازیکنان ایرانی به خاطر بکار بردن عبارت خلیج فارس در کنفرانس خبری خود در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس تحت فشار شدید قرار گرفته اند اما وقتی یک بازیکن عرب گستاخی را از حد می‌گذارند و در صدا و سیمای جمهوری اسلامی عربده می‌کشد و با رقص و پایکوبی خود غم و اندوه یک ملت را به سُخره می‌گیرد هیچکس با او برخوردی نمی‌کند.
در این میان فدراسیون فوتبال، صدا و سیما، کمیته اخلاق و تمام مراجعی که انتظار می‌رود در برابر چنین گستاخی هایی واکنشی نشان دهند تا این لحظه سکوت کرده اند تا باز هم منافع ملی قربانی مصلحت و منافع باشگاه پرسپولیس گردد و اولویت‌های ملی به خاطر علایق رنگی مسولان نادیده گرفته شود.
این همه تبعیض در شرایطی علنی شده که اگر یک بازیکن خارجی استقلال چنین حرکتی را مرتکب شده بود اکنون کل مملکت بسیج شده بودند تا باشگاه استقلال از مردم عذرخواهی کند و قرارداد بازیکن خاطی فسخ شود اما اکنون چون پای بازیکن پرسپولیس وسط است همه سکوت کرده اند!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=36568

برچسب ها

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها