عدم استفاده از ضربات ایستگاهی؛ حلقه گمشده استقلال | آوای استقلال
1

عدم استفاده از ضربات ایستگاهی؛ حلقه گمشده استقلال

  • کد خبر : 16712
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
عدم استفاده از ضربات ایستگاهی؛ حلقه گمشده استقلال
یکی از نقاط ضعف استقلال در بازی‌های امسال عدم استفاده از ضربات ایستگاهی و شروع مجدد به اندازه کافی بوده که باعث بروز انتقادات شده است.

به گزارش آوای استقلال، آبی‌پوشان تا اینجای کار ۲ پنالتی از دست داده‌اند که خود به نوعی شروع مجدد به شمار می‌رود. از ۵ گلی که استقلال به ثمر رسانده یک گل پنالتی بوده و یک گل هم توسط مطهری از روی یک کرنر به ثمر رسیده. در حقیقت ۲ گل از ۵ گل، معادل ۴۰ درصد با کمک ضربات شروع مجدد به دست آمده اما مساله درصد استفاده از این ضربات است که می‌توانست شمار گل‌های استقلال در این زمینه را بسیار بیشتر کند.

در بازی مقابل گل گهر استقلال چندین ضربه ایستگاهی داشت که هیچ‌کدام از آن‌ها حتی منجر به یک موقعیت نصفه و نیمه هم نشد. مانند کرنرها و دیگر ضربات در دیدار مقابل فجر و نساجی. بیشتر ضربات را مهدی‌پور در استقلال زده که تا اینجای کار چندان خوب نبود و گلی که مطهری مقابل تراکتور به ثمر رساند هم با تاثیرگذار یزدانی به او رسید. وریا غفوری هم که سابقه گلزنی از ضربه ایستگاهی را دارد نتوانسته در این زمینه موفق باشد.

آبی‌پوشان باید در این زمینه برنامه بهتری پیاده کنند و از این فرصت‌ها بهتر استفاده کنند زیرا در فوتبال ایران بهره بردن از ضربات ایستگاهی یکی از مهم‌ترین راه‌های رسیدن به گل است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=16712

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها