عامل اصلی جدایی مربی استقلال؛ اختلاف برادر با برادر؟ | آوای استقلال
0

عامل اصلی جدایی مربی استقلال؛ اختلاف برادر با برادر؟

  • کد خبر : 8654
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
عامل اصلی جدایی مربی استقلال؛ اختلاف برادر با برادر؟
دلیل جدایی مربی تیم فوتبال استقلال توجه هواداران آبی پوشان و اهالی رسانه را به خود جلب کرده است.

به گزارش آوای استقلال،تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک قرار گرفت، فارغ از جریان بازی، غیبت فرشاد ماجدی روی نیمکت استقلال توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. با اینکه مربی استقلالی‌ها راهی اراک شده بود، پیش از شروع مسابقه به صورت ناگهانی اردوی آبی‌پوشان را ترک و راهی تهران شد.

ابتدا گفته شد وی خاطر بیماری یکی از نزدیکانش مجبور شده راهی تهران شود، اما در نهایت شایعه دیگری به راه افتاد. بعضی احتمال دادند وی با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده و به زودی در تیم‌های پایه مشغول به کار می‌شود. در واکنش به این شایعه، میرشادماجدی مسئول کمیته جوانان فدراسیون فوتبال و برادر مربی مستعفی فوتبال خیلی زود وارد عمل شد و آن را تکذیب کرد.

در همین راستا فرشاد ماجدی هم اعلام کرد: «رفاقتش با فرهاد مجیدی سرجایش می‌ماند و رفیق نیمه راه نیست، اما ممکن است در یک مجموعه برادر با برادر نتواند کار کند و همکاری به وجود نیاید و در این شرایط بهتر است که یک نفر نباشد.»

بیان این جمله از سوی فرشاد ماجدی پرونده شایعات قبلی را بست و احتمال بروز اختلاف را شدت بخشید. بررسی‌ها حاکی از آن است که ماجدی رابطه بسیار خوبی با فرهاد مجیدی دارد؛ اما اختلاف نظر فنی او با یکی از اعضای کادرفنی استقلال باعث این جدایی شده و موضوع ارتباطی به فرهاد مجیدی ندارد. این اختلاف پیش از بازی آلومینیوم به اوج خود می‌رسد به همین خاطر ماجدی ترجیح می‌دهداز اراک راهی تهران شود. این مربی در روز شنبه ۱۹ تیر ماه سال جاری قراردادش را فسخ کرد و از همکاری با استقلال انصراف داد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8654

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها