طبل‌های توخالی برای فرمانروایی بر موج هواداری | آوای استقلال
0
نقدی بر کار آنها که باعث نقادی در استقلال شدند

طبل‌های توخالی برای فرمانروایی بر موج هواداری

  • کد خبر : 31814
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
طبل‌های توخالی برای فرمانروایی بر موج هواداری
سالهاست از خطر موریانه‌هایی که بر روی سکوها رخنه کرده‌اند، می شنویم.

به گزارش آوای استقلال، سال‌هاست که کارشناسان واقعی و دلسوز فوتبال ایران از خطر موریانه‌هایی که بر روی سکوها رخنه کرده‌اند ابراز نگرانی می‌کنند و تاکید دارند اگر فکری به حال پدیده لیدریسم نشود، این مار خوش خط و خال به یک اژدهای چند سر تبدیل شده و با استفاده از احساسات پاک هواداران تمام فوتبال ایران را همچون یک غده بدخیم احاطه خواهد کرد. پدیده زشتی که دقیقاً مانند هشت پا روی سکوها خیمه زده و می‌خواهد طرفداران تیم‌های پرطرفدار را ببلعد.
اتفاقی که پنجشنبه در اولین تمرین استقلال به وقوع پیوست، باعث و بانی اش آنهایی بودند که همیشه در این باورند که استقلال ارث پدریشان است و با هر روشی باید در باشگاه باشند و سود ببرند،آنهایی که رسوا شده اند و فقط برای اطرافیانشان که جیره خورشان هستند مورد احترام پوشالی قرار می گیرند .
این بار هم نخستین فاجعه در این عرصه نبود و متاسفانه اگر روی کاری که برخی مدعیان نقد و نقادی در اطراف باشگاه استقلال انجام می‌دهند دقت لازم صورت نگیرد برای مرتبه آخر هم نیست که چنین صحنه‌هایی را شاهد بودیم.
استقلال برای بزرگ بودن و اقتدار داشتن روی سکوها نیازمند طرفداران دلسوز است که همواره کنارش هستند اما این هواداران مخلص احتیاجی به بوقچی‌های پولکی و باد به پرچم ندارند.
حکایت بوقچی‌هایی که بدون هیچ چشمداشتی می‌آیند و تیم را از هر فردی بالاتر می‌دانند کاملاً جداست و آنها را افراد پاکی می‌دانیم اما متاسفانه تعدادی از لیدرهای باشگاه هستند که منافعشان بر اساس مبالغی که می‌گیرند و دستوراتی که دریافت می‌کنند، تنظیم می‌شود افرادی که وجودشان برای استقلال سم است و حتماً باید تا قبل از شروع فصل زمینه برای دور شدن آنها از تیم فراهم شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31814

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها