طاهری: مصطفی آجورلو شبانه روز تلاش می‌کند | آوای استقلال
3

طاهری: مصطفی آجورلو شبانه روز تلاش می‌کند

  • کد خبر : 24519
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
طاهری: مصطفی آجورلو شبانه روز تلاش می‌کند
بیژن طاهری درمورد مسائل پیرامون استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش آوای استقلال، بیژن طاهری در خصوص تمدید قرارداد و ادامه همکاری با تیم استقلال اظهار داشت: من استقلالی هستم. در گذشته که سِمتی نداشتم و مربی نبودم، دلم برای این تیم می‌تپید. الان هم چه باشم و چه نباشم، هر کمکی از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.

وی افزود: مسئولیتی که سال قبل داشتم را در فصل جدید هم بر عهده دارم. سال سختی را گذراندیم چون می‌خواستیم خیلی زودتر از پایان فصل قهرمان شویم. خدا کمک کرد، همه عوامل زحمت کشیدند و این اتفاق افتاد. الان هم فرقی نمی‌کند من باشم یا فردی دیگر، هر کسی باشد هرچه اندوخته و تجربه دارم به او انتقال می‌دهم. خودم هم باشم با کمال میل در خدمت باشگاه استقلال هستم.

مدیر تیم استقلال در خصوص اینکه روند انتخاب سرمربی جدید سخت شد و هواداران را نگران کرد، گفت: فکر می‌کنم در این نگرانی برخی افراد هم شیطنت کردند که دیر شد، چرا سرمربی انتخاب نمی‌کنند و… الان همه تیم‌ها در استراحت هستند. وقتی مدیریت یک باشگاه، کاری را بر عهده می‌گیرد هوادار باید خیالش راحت باشد. من خیالم راحت بود که بهترین انتخاب انجام می‌شود. در حالیکه اصلا نمی‌دانستم چه کسی سرمربی می‌شود.

وی افزود: اما شیطنت شد تا هوادار استقلال را نگران کنند و خوشحالی آن‌ها تلخ شود. متاسفانه تا حدودی هم موفق شدند که این نگرانی را در دل هوادار استقلال ایجاد کنند. بااینحال خداراشکر به خیر گذشت. ان‌شاالله روزهای خوبی برای استقلال رقم بخورد. از طرفی فصلی که شروع نشده، مانند هندوانه در بسته است. هیچ چیزی مشخص نیست. همانطور که سال پیش نمی‌دانستیم آن نتایج درخشان را می‌گیریم، امسال هم تمام تلاشمان همین است اما مسئولیت سنگین‌تری به نام حفظ قهرمانی داریم. امیدوارم با سرمربی جدید این اتفاق بیفتد.

طاهری در خصوص حضور ساپینتو روی نیمکت استقلال و اینکه بسیار معتقدند این تیم روند هجومی به خودش می‌گیرد، عنوان کرد: استقلال مهره دارد و تیم خوبی است. این مربی تجربه دارد و بازیکن بزرگی هم بوده، ان‌شاالله نتایج خوبی در انتظار استقلال خواهد بود. من شناختی از سبک و روش او ندارم. از تیم استقلال شناخت دارم. تیم سال گذشته هم دفاعی بازی نمی‌کرد و فوتبالی منطقی را به نمایش می‌گذاشت. گل‌ نمی‌خورد و اگر گل می‌زد از آن محافظت می‌کرد. این نکته مثبتی برای کادرفنی سال گذشته بود. کادرفنی جدید هم حتما اندیشه‌هایی دارد که آن‌ها را در تیم پیاده می‌کند. امیدوارم تلفیق فوتبال هجومی و دفاع خوب و فشرده سال قبل، امسال هم اتفاقات خوبی را برای استقلال رقم بزند.

مدیر استقلال در خصوص روند نقل و انتقالات این تیم تاکنون با جذب سجاد شهباززاده و همچنین یکی دو بازیکن هجومی خارجی که باعث امیدواری هواداران شده، گفت: تیم خوبی داریم و فقط چند مهره می‌خواست. خداراشکر چند نفر جذب شدند. چند بازیکن دیگر هم قرار است باشگاه جذب کند. مصطفی آجورلو شبانه روز تلاش می‌کند تا این اتفاق بیفتد و هواداران خوشحال باشند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=24519

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.