ضعف بینایی یا قدرت مافیا؟ | آوای استقلال
4
آقای کی روش، چشم ها را باید شست!

ضعف بینایی یا قدرت مافیا؟

  • کد خبر : 27438
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
ضعف بینایی یا قدرت مافیا؟
نمی‌دانم آنها که می‌گفتند اسکوچیچ را دلال ها حمایت می‌کنند و لیست تیم ملی را دلال ها می‌دهند، اکنون با اعلام اسامی دعوت شدگان به تیم ملی چه حرفی برای گفتن دارند؟

به گزارش آوای استقلال، در این که اسکوچیچ هرگز در حد تیم ملی نبود شکی وجود ندارد اینکه او را دلال ها حمایت می‌کردند شکی نیست اما اینکه او را بد بدانیم و کی روش را فردی مستقل کاملا تصور غلطی است. اسامی جدید دعوت شدگان به تیم ملی گویای همه چیز است.
قبول داریم که تا حدودی انتخاب نفرات بستگی به سلیقه مربی دارد اینکه کدام بازیکنان در تاکتیک مد نظر مربی جایی دارد، حقی است که باید برای مربی هر تیمی در نظر گرفت اما اینکه این سلیقه به سمت افرادی بچرخد که به لحاظ عملکرد کارنامه ضعیفی دارند و آمار “سند” خوبی است برای اثبات این ادعا.
اینکه بازیکنانی به تیم ملی دعوت شوند که در لیگ های دسته چندم دنیا هم یا نیمکت نشین بودند یا سبد گل، چه معنایی می تواند داشته باشد جز همکاری با باند مافیایی؟
بله با توجه به خلق و خوی کی روش او فردی توصیه پذیر نیست
اما اهل همکاری در موارد مشترک المنافع هست!
دعوت از بعضی اسامی به تیم ملی نشان می‌دهد افراد نا آماده هم به تیم ملی راه می‌یابند اگر مربی با مافیا مشترک المنافع باشند!
آقای کی روش شما از جیب مردم ایران دستمزدت را میگیری و در ازای پولی که می‌گیری موظف هستی به مردم ایران پاسخ بدهی.
چطور ممکن است بیرانوندی که به خاطر عدم درخشش جایی در تفکرات مربیان تیم آنتروپ و بوآویشتا نداشت و به ناچار به ایران بازگشت به تیم ملی دعوت شود اما مهدی قایدی به خاطر عدم درخشش در فصل گذشته دعوت نمی‌شود؟
بگویید امیر عابدزاده بر اساس چه آمار و عملکردی به تیم ملی دعوت می‌شود؟
اگر ملاک شما عملکرد بازیکنان است و با توجه به اینکه لیگ این فصل تازه شروع شده است و نمی‌تواند ملاک درستی باشد و شما بر اساس عملکرد فصل گذشته بازیکنان را دعوت می‌کنید لطفا بفرمایید فصل گذشته بیرانوند چه عملکرد قابل دفاعی داشته است؟
لطفا بگویید امیر عابدزاده بر اساس چه توانمندی و آمار بر جا گذاشته؟ در بازی هایی که همراه تیم ملی در زمان اسکوچیچ انجام داده، دعوت شده است؟
آقای کی روش بگویید فرق شما با اسکوچیچ چیست؟
تفاوت شما با او تنها در سطح و لول آدمهایی است که اطراف شما هستند و به شما مشورت می‌دهند، تفاوت شما با اسکوچیچ در گران و ارزان بودنتان است برای پذیرفتن توصیه، مصداق بارز هر کسی یک قیمتی دارد!!!
به ما توضیح بدهید دلیل فنی شما برای دعوت از بیرانوند و امیر عابدزاده چیست و دلیل فنی شما برای عدم دعوت از قاعدی و محبی چیست؟
شک نکنید اگر دلیل شما فنی و منطبق با واقعیت و منطق باشد ما به انتخاب شما احترام میگذاریم و از شما و تیم تحت اختیارتان حمایت و از شما به خاطر این مطلب عذرخواهی می‌کنیم.
عدم توضیح شما به منزله تائید همکاری شما با دست های پشت پرده است!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27438

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها