شاگردان اسکوچیچ واکسینه می شوند | آوای استقلال
5
بر اساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا

شاگردان اسکوچیچ واکسینه می شوند

  • کد خبر : 3723
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
شاگردان اسکوچیچ واکسینه می شوند
جزئیات جدیدی درباره واکسیناسیون تیم ملی فوتبال قبل از سفر به بحرین منتشر شده است.

جزئیات جدیدی درباره واکسیناسیون تیم ملی فوتبال قبل از سفر به بحرین منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، طی روزهای گذشته در خبرهای مختلف به این موضوع اشاره کردیم که درخواست دراگان اسکوچیچ و شاگردانش برای واکسینه شدن قبل از سفر به بحرین، مورد موافقت فدراسیون فوتبال قرار گرفته و قرار است آنها با زدن واکسن کرونا راهی آن سوی آبهای خلیج فارس شوند و بدون نگرانی درباره احتمال ابتلا به کرونا، برای صعود از مرحله دوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا به مصاف حریفانشان بروند.

بر اساس آن گزارش، قرار است بازیکنان شاغل در لیگ داخلی که هنوز موفق به زدن واکسن نشده‌اند در تاریخ ۲۰ اردیبهشت دوز اول را دریافت می کنند و در همان تاریخ افرادی که دوز اول را قبلا دریافت کرده‌اند، دوز دوم واکسن را تزریق خواهند کرد.همچنین قرار است بازیکنان لژیونر تیم ملی که تاکنون موفق به زدن واکسن کرونا نشده اند در تاریخ ۵ خرداد دوز اول این واکسن را تزریق کرده و در اواخر خرداد هم پس از بازگشت از بحرین، دوز دوم را دریافت کنند تا طبق آنچه فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام کرده بود تیم ملی و همراهان با واکسیناسیون کامل عازم منامه بحرین شود.

در چنین شرایطی، روزنامه فرهیختگان به جزئیات جدیدی درباره تزریق واکسن کرونا به ملی‌پوشان اشاره کرده و نوشته است: ۴۷ سهمیه واکسن برای واکسیناسیون کاروان تیم‌ملی دراختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفته و احتمالا برخی ملی‌پوشان داخلی در هفته پایانی اردیبهشت دوز اول را دریافت خواهند کرد.

پیش از این اعلام شده که براساس لیست ارائه‌شده به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تایید آنها و طبق کد ملی، ورزشکاران درحال تزریق واکسن هستند و مطابق لیست اعلامی تایید شده و نیز برحسب کدملی واکسیناسیون انجام می‌شود و امکان تزریق برای افراد متفرقه وجود ندارد. این رویه برای ملی‌پوشان فوتبال ایران نیز به همین شکل رعایت خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=3723

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.