سی و دو سالگی عقاب در تحریم رسانه باشگاه! | آوای استقلال
0
اختصاصی آوای استقلال

سی و دو سالگی عقاب در تحریم رسانه باشگاه!

  • کد خبر : 40454
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
سی و دو سالگی عقاب در تحریم رسانه باشگاه!
باشگاهی که بزرگتر ندارد، دلسوز ندارد، بی صاحبان اصلی اش و بدون عاشقان واقعی اش اداره می شود، اوضاع‌ آن درست شبیه همین تیم محبوب دلها می شود.

به گزارش آوای استقلال، همین تیم پرافتخار که روزگاری تاج سر فوتبال آسیا بود و با بی کفایتی مسئولین با آن روزهای اقتدار و عزت فاصله گرفت فاصله ای ناخواسته و از سر جور نه به خاطر عدم شایستگی!
استقلال محبوب و پر افتخار آنقدر مظلوم است که پیوسته در آماج حملات خودی و ناخودی پیکرش زخمی تر و نحیف تر می شود اما به قداست و محبوبیتش افزوده !
استقلال سالهاست سایه بزرگتر را ندیده و همین، او را در چنگال منفعت طلبانی گرفتار کرده که هیچ چیز برایشان مهم نیست جز بستن بار خودشان و پر کردن جیب های به شدت گشادشان!
استقلال بزرگتر ندارد که به تصرف پرسپولیسی ها درآمده، بزرگتر ندارد که مثلا خودی ها هم، جناحی عمل می کنند،ذبزرگتر ندارد که این تیم چند پاره شده و چند گروه بر پیکر زخمی اش نشسته اند و مثل کفتار چمبره زده اند روی آن و مثل زالو می مکند!
بزرگتر ندارد که آدم های کوچک در آن ادعای بزرگی دارند و کارهای بزرگ به دست آدم های کوچک افتاده است وگرنه چطور می شود تولد کاپیتان تیم باشد اما رسانه باشگاه سکوت کند؟
سرمربی تبم هم در تعطیلی لیگ که بهانه ای برای تمرکز روی بازی ندارد، حواسش به این مورد نباشد، چطور می شود مدیرعامل تیم از مدیر رسانه ای باشگاه سوال نکند شما دقیقا برای چه کاری حقوق می‌گیرید وقتی حتی از یک تبریک خشک و خالی به کاپیتان تیم در پیج باشگاه، عاجز هستید؟
البته وقتی مدیر رسانه ای باشگاه به وقت انتصاب استوری می گذارد که مدیریت باشگاه نقشی در انتصاب وی نداشته، چطور می شود انتظار داشت که روابط بر اساس سلسله مراتب باشد و مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه از مدیریت باشگاه حرف شنوی داشته باشند؟ اصلا وقتی خود مدیریت موقت به دنبال راهی برای ماندگاری است چطور ممکن است به خاطر چنین مسائلی با کسی درگیر شود و برای خودش دشمن تراشی کند؟
آنجا در باشگاه هر کسی به فکر خودش و منافع خودش است.
روزگاری منصور پورحیدری بزرگتر باشگاه بود که برای حفظ بازیکن، ماشین شخصی خود را می فروخت، روزگاری ناصر حجازی بزرگتر باشگاه بود که برای حق و حقوق بازیکنانش مدیریت را تحت فشار می گذاشت، حتی روزگاری همین فرهاد مجیدی که مدت کمی روی نیمکت استقلال نشست به تبعیت از بزرگان باشگاه مثل کوه پشت بازیکنانش بود فراموش نکرده ایم چطور به خاطر حذف تصویر وریا غفوری برنامه فوتبال برتر را با خاک یکسان کرد!
آقای جواد نکونام ما هواداران و دوستداران این باشگاه امیدی به امثال سمیعی ها و مدیرانی که با رانت و لابی روی صندلی مدیریت نشسته اند، نداریم اما از شما که جزو همین خانواده و باشگاه هستید، انتظار داریم برای تیم بزرگی کنید و از همه پتانسیل و نیروهایی که دارید برای حمایت از همه بازیکنان، باشگاه و هواداران استفاده کنید.
به همه آنهایی که با شما کار می کنند بگویید شما در کنار بازیکنان یک تیم هستید و باید همه تیم تحت حمایت رسانه باشگاه و آنها که در فضای مجازی با شما هستند، قرار داشته باشند.
حسین حسینی در حالی توسط رسانه رسمی باشگاه تحریم شده که او هنوز بازیکن و کاپیتان این تیم است و بایکوت او در رسانه باشگاه، شایعه نخواستن حسینی توسط نکونام را قوت می بخشد و گمان می شود دوستان نکونام که رسانه باشگاه را تصرف کرده اند، به خاطر سرمربی، بازیکنان مورد غضب سرمربی را تحریم می کنند!
البته تا جایی که ما اطلاع داریم مشکل حسینی چیزی غیر از تمایل یا عدم تمایل نکونام است اما این رفتار زشت و زننده رسانه باشگاه به شایعه سازان فرصت می دهد بر نخواستن حسینی توسط نکونام تاکید کنند و این را سندی بر تائید خبر خود بدانند!
آقای حسینی، عقاب دوست داشتی، مرد برتر قفس توری نسل فعلی تولدت مبارک…

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=40454

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.