سیاست فرهاد برای بستن استقلال ۱۴۰۱؛منتظر سورپرایز شگفت انگیز «مجیدی» باشید | آوای استقلال
4
گزارش اختصاصی آوای استقلال؛

سیاست فرهاد برای بستن استقلال ۱۴۰۱؛منتظر سورپرایز شگفت انگیز «مجیدی» باشید

  • کد خبر : 6038
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
سیاست فرهاد برای بستن استقلال ۱۴۰۱؛منتظر سورپرایز شگفت انگیز «مجیدی» باشید
حتی شنیده می شود بازیکنانی مانند امین قاسمی نژاد، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد و چند تن دیگر به همین منظور در لیست خرید فرهاد قرار گرفته است.

به گزارش آوای استقلال،فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که هفته گذشته سفر چند روزه را به دوبی امارات داشت طبق شنیده ها در این سفر نخستین اقدامات برای بستن تیم پر قدرت به منظور حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و همچنین ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را استارت زده و به همین منظور حتی شنیده می‌شود که او در این سفر به حاشیه خلیج فارس مذاکراتی را نیز با برخی بازیکنان مطرح فوتبال کشورمان داشته است.

بر همین اساس استقلال که باید شهریور ماه از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال برود با تدابیر سرمربی خود از حالا مهیای حضور در این رقابت ها خواهد شد این در حالی است که حریف عربستانی به محض صعود به این مرحله به صورت وحشتناکی اقدامات لازم برای بازی با استقلال را تدارک دیده که از جمله آنها می توان به جذب دستیار مورینیو به عنوان سرمربی و مهاجم مطرح پورتو پرتغال اشاره کرد.

با اینحال مجیدی و کادر فنی استقلال نیز بیکار ننشسته و آنها هم اقدامات خود برای بستن تیمی پرقدرت برای فصل جدید را آغاز کرده‌اند.

بر همین اساس و طبق شنیده ها فرهاد مجیدی قصد دارد به منظور حضور قدرتمندانه در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان با تجربه و کارکشته را به جای جوان‌ترها و جویای نام ها انتخاب کرده تا به این وسیله با تجربه تر ها در دیدار مقابل الهلال و سایر بازی های مرحله بعد در آسیا کار را برای مجیدی و استقلال در بیاورند، البته این بدان معنا نیست که بازیکنان جوان و جویای نام نیز در فهرست فرهاد مجیدی نباشند اما اولویت اول در لیست خرید فصل بعد با بازیکنان باتجربه است.

حتی شنیده می شود بازیکنانی مانند امین قاسمی نژاد، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد و چند تن دیگر به همین منظور در لیست خرید فرهاد قرار گرفته و او با این سیاست قصد دارد آقایی در فوتبال ایران را از فصل آینده با استقلال آغاز کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6038

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.