سکوهای آزادی به توپخانه رقبا بدل نشود | آوای استقلال
4
حواس استقلالی ها جمع باشد

سکوهای آزادی به توپخانه رقبا بدل نشود

  • کد خبر : 26029
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
سکوهای آزادی به توپخانه رقبا بدل نشود
استقلال از جمعه آینده وارد بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خواهد شد و این بار باید تحت عنوان مدافع عنوان قهرمانی به میدان برود.

به گزارش آوای استقلال، مسابقاتی که قطعاً اهمیت فوق‌العاده‌ای برای همه هواداران دارد و شرایط ویژه تیم هم مزید بر علت شده تا بر میزان حساسیت کار به طرز قابل ملاحظه‌ای افزوده شود .این درست است که سرمربی عوض شده ولی نگاه هواداران نسبت به تیم تغییر پیدا نکرده و آنها دلشان می خواهد استقلال بار دیگر عنوان قهرمانی خود را تکرار کند بنابراین قطعاً از همان هفته نخست با انگیزه فراوان کار را دنبال می‌کنند و برای تشویق تیم خود راهی ورزشگاه می شوند.

حمایت درست، انتقاد منطقی 

قطعاً حضور تماشاگران برای تیم‌های پرهوادار یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود و استقلال از این امتیاز در سراسر کشور برخوردار است. آنها جدا از ورزشگاه آزادی، می توانند روی پتانسیل هواداران در سایر شهرها نیز حساب باز کنند. البته هوادار بودن با بوقچی شدن کاملا متفاوت است. هوادار علاوه بر حمایت درست ،گاهی اوقات انتقادات منطقی را هم سرلوحه کارش قرار می‌دهد و این حق قانونی او به حساب می‌آید اما نکته اینجاست که حمایت درست و حتی انتقادات منطقی اصلاً نباید جای خود را به هتامی، فحاشی و تخریب بدهد چون این دقیقا همان کاری است که شرایط را به نفع رقبا را فراهم می کند.

توپخانه ای برای حریفان

استقلال از ورزشگاه آزادی به عنوان محل انجام دیدارهای خانگی خود استفاده می‌کند و این استادیوم قطعاً از همان هفته نخست پذیرای هواداران مشتاقی خواهد بود که برای حمایت از قهرمان لیگ برتر می آیند البته از همین حالا باید حواس این عزیزان را جمع کرد و به آنها هشدار داده تحت هیچ شرایطی تحت تاثیر قرار نگیرند و اجازه ندهند در روزهایی که کار گره می خورد ،عده‌ای با استفاده از هیجان زدگی و ناراحتی آنها سکو های ورزشگاه آزادی را به توپخانه ای جهت شعارهای خطی و کوبیدن جهت دار این و آن بدل کنند. فراموش نکنیم انشقاق و دودستگی میان هواداران استقلال خیلی زود اثرش را داخل تیم می گذارد و بزرگترین لطف را در حق سایر مدعیان قهرمانی خواهد کرد بنابراین حتی موقعی که قرار بر انتقاد از تیم باشد هواداران بازهم باید حواسشان را جمع کنند که این انتقاد موجب تخریب تیم نشود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26029

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.