سکوت مرموز مدیران استقلال علیه ادامه همکاری با نکونام؛ پایان هفته‌ای پرماجرا در راه است | آوای استقلال
0

سکوت مرموز مدیران استقلال علیه ادامه همکاری با نکونام؛ پایان هفته‌ای پرماجرا در راه است

  • کد خبر : 42494
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
سکوت مرموز مدیران استقلال علیه ادامه همکاری با نکونام؛ پایان هفته‌ای پرماجرا در راه است
به نظر می‌رسد که طی 48 ساعت آینده رسماً وضعیت کادرفنی استقلال مشخص خواهد شد.

به گزارش آوای استقلال، آبی‌پوشان پایتخت با وجود جذب ستاره‌های اسم‌ورسم‌دار نتوانستند شروع خوبی در فصل جدید لیگ برتر داشته باشند و برد لحظه‌آخری مقابل شمس‌آذر قزوین، تساوی برابر ملوان بندرانزلی و شکست دور از انتظار در جدال با استقلال خوزستان، ماحصل تلاش شاگردان جواد نکونام در ۳ هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر محسوب می‌شود؛ آن‌هم در حالی‌که در فصل گذشته هم استقلالی‌ها در لیگ برتر و جام حذفی ناکام در کسب مقام بودند و شانس حضور در سوپرجام را هم از دست دادند.

مدیران باشگاه استقلال پیش از آنکه لیگ بیست‌وچهارم آغاز شود، بعد از کش‌وقوس‌های فراوان و بلاتکلیفی‌های به‌وجود آمده، سرانجام تصمیم به حمایت از جواد نکونام گرفتند اما خیلی زود شرایط علیه این سرمربی جوان اما باتجربه تغییر کرد؛ به‌طوری‌که عدم ارائه نمایش‌های تهاجمی و عدم تغییر شکل بازی تیم استقلال، با وجود جذب ستاره‌های پرشمار، زمینه‌ساز طرح انتقادات هواداران از نکونام شد و شکست مقابل استقلال خوزستان، خیلی زود جو سکوها را هم علیه سرمربی استقلال کرد!

نکونام دیگر حمایت مدیران را همراه خود نمی‌بیند!
جواد نکونام در شرایطی تمرینات آماده‌سازی آبی‌ها برای حضور در اولین بازی لیگ نخبگان آسیا مقابل الغرافه قطر را آغاز کرده که اختلافات در مسیر ماندن یا برکناری او به اوج خود رسیده است. جالب آنکه برخلاف ابتدای فصل که او با حمایت مدیران هلدینگ خلیج‌فارس ماندنی شد، شرایط حالا در مقطع کنونی دستخوش تغییر و تحولات مهمی شده و دیگر خبری از حمایت قاطعانه مدیران باشگاه و مدیران هلدینگ از او نیست و همین مسئله زمزمه‌های نزدیک‌شدن نکونام به درهای خروج را تقویت کرده است.

سینگال‌هایی که نشانه از جدایی نکونام دارد!
استقلالی‌ها همواره در طول ماه‌های گذشته سعی داشته‌اند تا با انتشار بیانیه‌های پی‌درپی به سراغ تکذیب اخبار و شایعات بروند. در حالی‌که در ۷۲ ساعت اخیر، شایعات درباره آینده کاری جواد نکونام در استقلال به اوج خود رسیده، خبری از تکذیب ماجراهای مرتبط با برکناری او و حتی مذاکره با فرهاد مجیدی در دبی نیست و همین مسئله نشان می‌دهد که نکونام برخلاف ابتدای فصل، دیگر حمایت حداکثری مدیران باشگاه را هم پشتیبان خود نمی‌بیند و همین موضوع او را بیش از پیش به درهای خروج نزدیک کرده است.

از پاسخ منفی فرهاد تا مذاکره با گزینه‌های خارجی
مدیران باشگاه استقلال نه‌تنها حمایتی از جواد نکونام نداشته‌اند بلکه مذاکرات خود برای انتخاب جانشین او را هم آغاز کردند و جالب آنکه در گام نخست به سراغ فرهاد مجیدی رفتند اما با وجود مذاکرات انجام شده، مجیدی به درخواست آبی‌ها پاسخ منفی داده است! مذاکرات استقلالی‌ها برای انتخاب سرمربی جدید به مذاکره با فرهاد مجیدی معطوف نشده و گفته می‌شود که شرایط حداقل ۳ گزینه خارجی طی روزهای گذشته بررسی شده و رایزنی‌ها برای انتخاب سرمربی جدید در جریان است تا عملاً شرایط ادامه حضور جواد نکونام در استقلال غیرممکن باشد!

آبی‌ها تا پایان هفته تصمیم نهایی را خواهند گرفت
جواد نکونام شرایط نابسامانی روی نیمکت تیم استقلال دارد اما قرارداد او با آبی‌ها سبب شده تا مدیران باشگاه استقلال نتوانند در اقدامی انتحاری به سراغ برکناری او بروند؛ چرا که گفته می‌شود رقم قرارداد نکونام با آبی‌ها برای فصل جاری حدود یک میلیون دلار است! با این وجود، آنچه واضح است اینکه نکونام مقبولیت خود را بین بخش مهمی از هواداران و البته ساختار مدیریتی باشگاه استقلال از دست داده و همین مسئله زمینه‌ساز به خطر افتادن آینده کاری او در این تیم شده است. طبق آخرین خبرها، قرار است ۴۸ ساعت آینده جلسه نهایی هیات‌مدیره برگزار شود و تصمیم نهایی درباره آینده کاری نکونام گرفته شود که با توجه به شرایط موجود، احتمال برکناری او بیش از احتمال ادامه همکاری استقلالی‌ها با این سرمربی جوان اما باتجربه است و باید دید در صورت برکناری احتمالی، چه کسی در نقش جانشین جواد نکونام انتخاب خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=42494

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها