سکوت عجیب مدیرعامل در برابر تخریب باشگاه و فرهاد مجیدی/آقای مددی!چرا از رسانه‌های ضد استقلال شکایت نمی‌کنید؟ | آوای استقلال
4
گزارش آوای استقلال از انفعال مدیرعامل استقلال در قبال حاشیه سازان!

سکوت عجیب مدیرعامل در برابر تخریب باشگاه و فرهاد مجیدی/آقای مددی!چرا از رسانه‌های ضد استقلال شکایت نمی‌کنید؟

  • کد خبر : 5135
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
سکوت عجیب مدیرعامل در برابر تخریب باشگاه و فرهاد مجیدی/آقای مددی!چرا از رسانه‌های ضد استقلال شکایت نمی‌کنید؟
آیا اعضای هئیت مدیره استقلال تا به حال از خود سوال کرده اند چرا حتی یک مورد شکایت از رسانه های سرخ نویس صورت نگرفته است؟ آیا احمد مددی به عنوان مدیرعامل استقلال رویه و رفتار رسانه های حاشیه ساز متمایل به پرسپولیس را قبول دارد که تا کنون از آنها شکایت نکرده است؟

به گزارش آوای استقلال، پس از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال رسانه های خبری و نوشتاری مخالف فرهاد مجیدی که بعضا به رنگ قرمز تمایل فراوانی داشتند با حاشیه سازی و انتشار اخبار غیر واقعی تلاش کردند برای سرمربی تیم فوتبال استقلال و باشگاه استقلال به نوعی حاشیه سازی کنند تا استقلال با مربیگری فرهاد مجیدی نتواند نتایج قابل قبول به دست آورد.

اما با این حال موفقیت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باعث شد این سناریو کاملا شکست بخورد تا آنها نتواند سناریو دلخواه خود را به اجرا در آورند اما با شکست استقلال برای ذوب آهن و رقیب سنتی خود در دربی پایتخت این فضا برای آنها به وجود آمد تا سریال حاشیه سازی را با قدرت ویژه به اجرا در آورند تا حدی که یک رسانه مکتوب در گزارشی عجیب و غریب از برکناری قریب الوقوع فرهاد مجیدی توسط مدیران ارشد باشگاه استقلال خبر داد در حالی که حجت نظری این خبر را در گفت و گو اختصاصی با آوای استقلال تکذیب کرد و شایعه سازان را دروغگو خطاب کرد.

اما با این وجود یکی دیگر از روزنامه های حامی رقیب به محض انتشار این مطالب و جوسازی از شرایط موجود و غیبت شیخ دیاباته سو استفاده کرد و با تیترهای جنجالی خود مدعی شد که روابط میان فرهاد مجیدی و شیخ دیاباته به شدت تیره و تار شده و بعید نیست فرهاد شیخ را کنار بگذارد! در حالی که فرهاد مجیدی نه تنها چنین عقیده ای نداشت بلکه برای شیخ پیغام فرستاده بود که هر چه سریعتر با رفع مصدومیتش خود را به تمرینات برساند.

جوسازی این دو رسانه نوشتاری و مکتوب با همراهی برخی خبرگزاریهای رسمی رسمی که توسط خبرنگاران پرسپولیسی اداره می شود همراه شد تا فضای کاملا سنگینی علیه مجیدی و باشگاه استقلال به وجود آید،این جریان که متمایل به اتاق فکر ضد استقلال در فضای رسانه ای است بلافاصله پس از انتشار این مطالب بازنشر آنها را به شکل وسیع در شبکه های اجتماعی کلید می زدند تا پروژه سیاه نمایی علیه استقلال را کامل کنند!

توقع می رفت مدیرعامل باشگاه استقلال در برابر این سیاه نمایی و دروغ پراکنی ها واکنش آنی نشان دهد اما نه تنها این اتفاق از سوی احمد مددی رخ نداد بلکه هیچ شکایتی از سوی مدیرعامل استقلال علیه این رسانه ها مطرح نشد تا فرهاد مجیدی خودش دست به کار شود تا از حاشیه سازان شکایت کند،به همین دلیل صبح امروز وکیل فرهاد مجیدی با ثبت دو شکایت از دو روزنامه مذکور به شکل رسمی بابت دروغ پراکنی های اخیر شکایت کرد تا شاید به تنهایی با جریان ضد اصتلال در حوزه رسانه های خبری مقابله کند.

با این وجود سوال اینجاست که احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال دقیقا در راس باشگاه چکار می کند؟ او به جای اینکه از خبرنگاران حوزه استقلال طرح شکایت کند و آنها را تحت تعقیب قرار دهد چرا از رسانه های ضد استقلال شکایت نمی کند؟ آیا از نظر احمد مددی فرافکنی رسانه های رنگی ضد استقلالی قابل پیگیری نیست؟ چرا احمد مددی در طول مدت حضور خود در مجموعه استقلال تنها از خبرنگاران و نویسندگان استقلالی رسانه طرح شکایت کرده است در حالی که بیشترین حجم تخریب از سوی رسانه های ضد استقلالی صورت گرفته است؟ آیا هئیت مدیره استقلال در این باره مسوولیت ندارند که این نکته را پیگیری کنند؟

آیا اعضای هئیت مدیره استقلال تا به حال از خود سوال کرده اند چرا حتی یک مورد شکایت از رسانه های سرخ نویس صورت نگرفته است؟ آیا احمد مددی به عنوان مدیرعامل استقلال رویه و رفتار رسانه های حاشیه ساز متمایل به پرسپولیس را قبول دارد که تا کنون از آنها شکایت نکرده است؟ هواداران استقلال تا کی باید شاهد این رفتار متناقض احمد مددی باشند؟ چرا هئیت مدیره استقلال یک بار برای همیشه به این سوالات بی پاسخ هواداران استقلال پاسخ نمی دهد؟!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5135

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.