سکوت آزاردهنده آبی‌ها علیه آینده نیمکت استقلال؛ پای مسائل غیرفوتبالی در میان است؟ | آوای استقلال
0

سکوت آزاردهنده آبی‌ها علیه آینده نیمکت استقلال؛ پای مسائل غیرفوتبالی در میان است؟

  • کد خبر : 40091
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
سکوت آزاردهنده آبی‌ها علیه آینده نیمکت استقلال؛ پای مسائل غیرفوتبالی در میان است؟
با وجود چشم‌انتظاری هواداران استقلال، همچنان خبری از تعیین‌تکلیف نیمکت آبی‌ها برای فصل آینده نیست.

به گزارش آوای استقلال، جواد نکونام، سی‌ام خردادماه ۱۴۰۲ بود که در کسوت سرمربی جدید استقلال انتخاب شد و حالا ۳ روز دیگر، دوره حضور او روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت یک‌ساله خواهد شد. نکونام در شرایطی در قامت جانشین ریکاردو سا پینتو به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد که فرآیند انتخاب و معرفی او، زمان‌بر شد و گفته می‌شد که او مجوز حضور در لیگ برتر را ندارد و بعد از رفع‌ورجوع مسائل غیرفوتبالی، سرانجام قرارداد ۳ ساله نکونام با استقلالی‌ها به امضا رسید.

نکونام در حالی قرارداد ۳ ساله‌اش با استقلال را به امضا رساند که در اولین فصل حضورش روی نیمکت آبی‌ها در جام حذفی کارنامه خوبی از خود به جای نگذاشت و در همان مرحله اول استقلال از گردونه رقابت‌ها کنار رفت اما در لیگ برتر شرایط متفاوت بود؛ به‌طوری‌که آبی‌پوشان پایتخت با هدایت جواد نکونام موفق به کسب ۶۷ امتیاز شدند و نکونام توانست کارنامه قابل قبولی را از خود به جای بگذارد اما با این وجود، او ناکام در کسب عنوان قهرمانی بود تا اولین فصل حضور نکونام در استقلال بدون کسب جام به پایان برسد.

دودستگی در جبهه موافق و مخالفان نکونام
هواداران استقلال بعد از پایان لیگ بیست‌وسوم در دو جبهه موافق و مخالف ادامه همکاری با جواد نکونام کار خود را پیش بردند و در این میان، دودستگی ایجاد شده در بین پیشکسوتان هم ترویج پیدا کرد و همین مسئله باعث شد تا آینده کاری جواد نکونام در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. با این وجود، سرمربی استقلال به دبی سفر کرد تا دوران فراغت خود از فوتبال را بعد از پایان لیگ برتر، در این کشور بگذراند و بعد از آن، پای میز مذاکره با مدیران باشگاه استقلال بنشیند.

پای مسائل غیرفوتبالی به میان آمد!
سرمربی آبی‌پوشان پایتخت در حالی به کشور امارات سفر کرد که در غیاب او، یک جلسه مهم میان مدیران باشگاه استقلال و مسئولان هلدینگ خلیج‌فارس برگزار شد و شب گذشته هم بعد از پایان سفر نکونام به دبی و بازگشت او به تهران، دومین جلسه با محوریت وضعیت کادرفنی استقلال به انجام رسید. گفته می‌شود که در جلسه شب گذشته هم جمع‌بندی نهایی درباره آینده نیمکت استقلال انجام نشده و در این میان، مشکلات غیرفوتبالی باعث شده تا آینده نکونام در استقلال، پیچیده‌تر از همیشه شود.

نکونام در موقعیت گل‌محمدی!
جواد نکونام که برای حضور در استقلال، مسیر پرپیچ‌وخمی را پشت سر گذاشت، حالا در موقعیتی مشابه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته و گفته می‌شود مجوز ادامه حضور او در لیگ برتر هنوز صادر نشده است! همین مسئله باعث شده تا مسئولان هلدینگ خلیج‌فارس و البته مدیران باشگاه استقلال ناکام در اجماع نهایی درباره آینده کاری جواد نکونام در تیم‌شان باشند و از سوی دیگر، دودستگی ایجاد شده میان هواداران و پیشکسوتان درباره آینده کاری کادرفنی فعلی، وضعیت را بیش از پیش پیچیده کرده است.

روزهای سرنوشت‌ساز در راه است
علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی که پیشتر هم برای آشتی‌کنان جواد نکونام و علی خطیر پیش‌قدم شده بود، با توجه به رابطه دوستی نزدیکی که با نکونام دارد، در زمینه رفع مشکلات به‌وجود آمده رایزنی‌های خود را آغاز کرده است. از سوی دیگر گفته می‌شود که قرار است طی امروز و فردا هم جلسات دیگری با حضور مدیران هلدینگ خلیج‌فارس و مسئولان باشگاه استقلال برگزار شود. قرار است تا پیش از پایان هفته جاری، تصمیم نهایی درباره آینده نیمکت استقلال گرفته شود که باید دید در آستانه یک‌سالگی حضور نکونام روی نیمکت آبی‌ها، دوران حضور او در تیم استقلال تمدید خواهد شد یا پلن (B) مدیران آبی‌پوش اجرایی می‌شود و آن‌ها به سراغ استخدام سرمربی خارجی برای حضور روی نیمکت استقلال می‌روند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=40091

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.