سوال مهم شاگردان ساپینتو از آجورلو | آوای استقلال
5
اختصاصی آوای استقلال

سوال مهم شاگردان ساپینتو از آجورلو

  • کد خبر : 25930
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
سوال مهم شاگردان ساپینتو از آجورلو
انتخابات فدراسیون فوتبال و تایید صلاحیت کاندیداها، این روزها بحث داغ اهالی فوتبال است که گمانه زنی‌های زیادی هم در مورد آن می‌شود.

به گزارش آوای استقلال، در حال حاضر بسیاری معتقدند شانس مهدی تاج برای تصدی ریاست و بازگشت به پشت میز فدراسیون از سایرین بیشتر است اما برخی هم از شانس ویژه میرشاد ماجدی برای ابقا در راس مدیریت و برگشت بازی در دقیقه ۹۰ صحبت می‌کنند.

به هرحال موضوع ریاست فدراسیون در اردوی استقلال هم داغ است و بازیکنان که طی یکی دو روز اخیر با کم شدن فشار تمرینات فرصت استراحت بیشتری پیدا کرده‌اند، با یکدیگر در این مورد گفت‌وگو می‌کنند.

حضور مصطفی آجورلو در اردوی استقلال نیز این بحث‌ها را داغ کرد چرا که وی پیش از ثبت نام کاندیداها به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی و رقیب جدی مهدی تاج محسوب می‌شد. به همین خاطر بازیکنان استقلال از مدیرعامل باشگاه سوال می‌کنند که چرا در انتخابات شرکت نکرد؟

البته آجورلو پاسخ شاگردان ساپینتو را به روشنی داد. مدیرعامل استقلال در این مورد عدم حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرد به دلیل اینکه تمام تمرکز روی موفقیت استقلال است و می‌خواهد ماموریت خودش را در این باشگاه به پایان برساند، برنامه‌ای برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال نداشت‌.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25930

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.