سناریوی نخ نما به قصد فریب هواداران پرسپولیس | آوای استقلال
0
شکایت پشت شکایت با هدف مظلوم نمایی!

سناریوی نخ نما به قصد فریب هواداران پرسپولیس

  • کد خبر : 34873
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
سناریوی نخ نما به قصد فریب هواداران پرسپولیس
تیمی با لقب پرطمطراق"طوفان سرخ آسیا" که تا همین چند هفته پیش هم خودش را مدعی فتح جام باشگاههای آسیا می‌دانست پس از حذف از آسیا و ناکامی های متوالی در لیگ برتر حال و روزش به حدی آشفته شده که در مقابل تیم قعرنشین جدول نیز نه تنها موفق به کسب سه امتیاز نشد بلکه طرح و برنامه مشخصی هم برای حملاتش نداشت و در خلق موقعیت گل نیز عاجز و ناتوان بود!

به گزارش آوای استقلال، اما پرسپولیس با وجود درماندگی و سردرگمی فنی و تاکتیکی در زمینه شکایت از افراد حقیقی و حقوقی فوتبال، صدرنشین بلامنازع لیگ است و هر روز چندین شکایت جدید توسط باشگاه پرسپولیس به ثبت می‌رسد.
این باشگاه که در روزهای اخیر بیش از ۱۱ شکایت از افراد مختلف به ثبت رسانده بود در تازه ترین اقدام خود از علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال و عرب براقی داوری که یک پنالتی رایگان در بازی برابر استقلال خوزستان به قرمزها هدیه داده بود شکایت کرده است. پرسپولیس همچنین از کل کمیته داوران هم به کمیته انضباطی شکایت کرده تا تعداد شکایات این تیم از تعداد امتیازاتش در جدول بیشتر باشد!
این همه شکایت و گلایه و ناله و فغان از سوی پرسپولیسی ها در حالی مطرح می‌شود که این تیم در بازی‌های فصل جاری بیشترین منفعت از اشتباهات داوری نصیبش شده که جدیدترین آن پنالتی مُضحکی بود که عرب براقی در اهواز به نفع قرمزها گرفت و آنها را از یک شکست مُفتضحانه نجات داد اما با این حال آنها از عرب براقی و کل کمیته داوران شاکی هستند!
البته که آشفتگی روحی و روانی و عدم تمرکز پرسپولیس در شرایط سخت کنونی طبیعی به نظر می‌رسد و ثبت فقط یک بُرد ضعیف با گل آفساید در ۹ بازی اخیر این تیم باعث شده تا پرسپولیسی ها برای فرار از هجمه سنگین انتقاداتی که به کل باشگاه و بیشتر از همه به یحیی گل محمدی وارد است به مسائل انحرافی از قبیل شکایات متعدد و طرح موضوع کسر امتیاز از استقلال متوسل شوند تا ذهن هوادارانشان متوجه علل اصلی ناکامی این تیم نباشد.
به عبارت دیگر رویکرد این روزهای پرسپولیس و رفتار طلبکارانه آنها فقط با هدف مظلوم نمایی و جلب توجه بیشتر در فضای عمومی و تلاش برای تغییر ذهنیت هوادارانشان صورت می‌گیرد و به جز آن هم مصرف دیگری ندارد!
کاش مسئولان باشگاه پرسپولیس به جای طرح این همه شکایت و بهانه های نخ نما سری به فضای مجازی و رسانه ای خودشان بزنند و با بررسی کامنتها و نظرات هواداران پرسپولیس از خواب غفلت بیدار شوند و بفهمند که ریشه مشکلات این تیم در خود باشگاه پرسپولیس و همچنین روی نیمکت است و ربطی به فدراسیون و کمیته داوران و باشگاه استقلال و دیگر رقبا ندارد!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34873

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها