سعید مراغه چیان: شما نان رفاقت و رفیق بازی با مدیرعامل استقلال را خوردید | آوای استقلال
2
بیانیه پیشکسوت استقلال درخصوص آکادمی این باشگاه

سعید مراغه چیان: شما نان رفاقت و رفیق بازی با مدیرعامل استقلال را خوردید

  • کد خبر : 4563
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۱۳
سعید مراغه چیان: شما نان رفاقت و رفیق بازی با مدیرعامل استقلال را خوردید
مدیر پیشین آکادمی باشگاه استقلال در واکنش به اتفاقات اخیر این آکادمی بیانیه ای صادر کرد.

سعید مراغه چیان کاپیتان سابق تیم استقلال و مدیر پیشین آکادمی این باشگاه که بعد از روی کار آمدن احمد مددی به عنوان مدیرعامل از سمت خود برکنار شد تا ناصر فریاد شیران جای او را بگیرد، اخیراً در واکنش به برخی ادعاهای مدیر جدید آکادمی آبی پوشان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش آوای استقلال؛ در بیانیه این پیشکسوت باشگاه استقلال آمده است:

«باعث تأسف و تحیر است که امروزه شاهد آنیم رفتارهای ضد اخلاقی جانشین خصلت‌های پهلوانی و جوانمردی شده است. تا جایی که بعضی صرفاً بر پایه روابط به موقعیتی می رسند که می توان آن را غصبی دانست و در ازای همان جایگاه و مسئولیت کوچک، بی‌دوام و دنیوی، چه تقلاهای پوچ و ناصوابی که برای شیرین شدن کام تلخ مسئولین بالادستی خود نمی‌نمایند و….. قس‌علی‌هذا!

هدف از اشارات مقدماتی فوق‌الذکر، گزارشی است که باید در خصوص برخی اظهارات آقای ناصر فریادشیران مدیریت فعلی آکادمی باشگاه استقلال که در اقدامی عجیب و غیر منصفانه به جای بنده در این سِمَت قرار گرفت به محضرتان تقدیم نمایم.

ایشان با اعتماد به نفس بالا در مقابل اصحاب رسانه ژست قهرمان گرفته و در ادعایی غیر واقعی مدعی می‌شود برای اولین بار در تاریخ باشگاه استقلال موفق شده‌ایم در تمامی رده‌های سنی به مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی رسیده و رقیب سنتی خود را شکست داده و پرچم پر افتخار استقلال را بالا ببریم و خوابگاه و اتاق مدیریت و دیگر بخش‌های آکادمی را به طور آبرومندانه‌ای بازسازی کرده و به نوعی تمام این افتخارات را دریک حرکت غیرمنصفانه به نفع خود مصادره نماید.

اولاً؛ جنابعالی هرگز از جنس، خانواده و مکتب استقلال نیستید و صرفاً به واسطه دوستی و رفاقت به این جایگاه رسیده‌اید، نه شایسته سالاری و معیارهای فنی و تخصصی. چرا که با نگاهی گذرا به کارنامه ورزشی شما نشانه‌هایی از این همه ادعاهای پر طمطراقی که بیان می‌کنید، دیده نمی‌شود. اگر شما متخصص و مدیر موفقی بودید، بفرمایید در سوابق حضورتان در باشگاه‌های نفت و غیره… کدام کارنامه موفقی را از خود به جای گذاشته‌اید.

دوماً؛ بنده از زمانی که بعنوان مدیر آکادمی منصوب شدم با حداقل امکانات مالی، پشتیبانی، سخت افزاری و در یک کلام و با دست خالی نسبت به پاکسازی آسیب‌های موجود، خصوصاً دور کردن دست دلال‌های آکادمی اقدام کرده و با به‌کارگیری سرمربیان، مربیان و کادر فنی و سرپرستی و…. سپس برگزاری تمرینات تست گیری از تعداد بسیار زیادی از بازیکنان که با حضور مستمر اینجانب و مشاوران متخصص صورت می‌پذیرفت، اقدام نموده و در بازه زمانی مناسب نسبت به جذب بازیکنان فنی و مستعد و ثبت قراردادهای ایشان در هیئت فوتبال تهران اقدام نمودم.

سوما؛ در اقدامی به موقع و با هماهنگی مسئولین بالادستی باشگاه، با کمک آقای نامداری بعنوان شخص خَیر، بازسازی سایت مدیریتی، خوابگاه و دیگر قسمت‌های ورزشگاه امام رضا (ع) را انجام دادم که متأسفانه در میانه راه در اقدامی غیرحرفه‌ای و کاملاً سلیقه‌ای از ادامه فعالیت محروم و کنار گذاشته شدم.

شما نان رفاقت و رفیق بازی با مدیرعامل باشگاه را خوردید و و سوار بر اسب چابک، زین شده، پرانرژی، تیمار شده، پرقدرت و پر شتاب آکادمی استقلال که اتفاقاً در مسیر رسیدن به خط پایان مسابقات بود، شده و سپس در باد موفقیت‌های از پیش طراحی شده و مشخص خوابیده و ژست مدیری کاربلد و موفق گرفتید و همه این موفقیت‌ها را به نام خود مصادره نمودید.

در پایان نیز این هشدار را به وزارت ورزش، اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه استقلال، طرفداران عزیز تیم استقلال خصوصاً سیستم‌های نظارتی وزارت ورزش و باشگاه استقلال می‌دهم که کلکسیون افتخارات باشگاه استقلال از نظر حفاظتی درمکان مناسبی نگهداری نمی‌شود چرا که اصولاً سیستم حفاظت فیزیکی ورزشگاه امام رضا (ع) استاندارد و اصولی نیست و بیم آن می‌رود که به راحتی مورد دستبرد قرار گیرد.»

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=4563

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.