سرخاب: استقلال کامل ترین تیم ایران است | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

سرخاب: استقلال کامل ترین تیم ایران است

  • کد خبر : 27030
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
سرخاب: استقلال کامل ترین تیم ایران است
عباس سرخاب درمورد وضعیت این روزهای استقلال و تیم ملی نوجوانان صحبت کرد.

به گزارش آوای استقلال، «عباس سرخاب» مهاجم ملی‌پوش سال‌ها دور استقلال روز شنبه در گفتگو با آوای استقلال با اشاره به انتقاد پیشکسوتان آبی‌پوشان از نمایش‌های فنی تیم ساپینتو در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: عملکرد استقلال دلچسب نبوده است، فوتبالی که این تیم به نمایش می‌گذارد راضی کننده نیست،از استقلال انتظار می‌رود فوتبالی را به نمایش بگذارد که هواداران از آن لذت ببرند نه اینکه نگران سرنوشت تیمشان باشند که با عملکرد نه چندان خوبش در ادامه فصل چه اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد.
وی افزود: استقلال از نظر بازیکن کامل‌تریم تیم ایران است، بازیکنان مطرح و نامی زیادی دارد که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد اما از نظر هماهنگی با چالش روبروست و البته باید گفت از نظر فنی و نتیجه‌گیری رشد و پیشرفتی نداشته است.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: من هم قبول دارم باید به مربی استقلال که از کشور پرتغال به ایران آمده و از نظر فرهنگی با ما اختلاف دارد و به زمان نیاز دارد اما نکته منفی شکل و روش بازی کردن آبی‌پوشان تهرانی است امیدوار کننده نیست.
سرخاب تصریح کرد: استقلال با نظر و دیگله سرمربی بسته نشد، یک مربی برای پیاده کردن افکار خود نیاز به بازیکنانی دارد که در پازل تاکتیکی او جا داشته باشند،مربی همیشه نفراتی را انتخاب می‌کند که بتواند بر اساس روشی که می‌خواهد در طول فصل بازی کند کمک حالش باشند.
وی تاکید کرد:مدیریت باشگاه استقلال باید پاسخگو باشند که استقلال چطور و چگونه پیش از انتخاب سرمربی بازیکنان این تیم گزینش شدند، استراژیک آنها چه بود، رو چه حسابی قرارداد بستند، اگر حرف این باشد که زمان در حال از دست رفتن بود باید پرسید است، استراژیک وقتی وجود ندارد چطور می‌تواند بازیکن گرفت که هنوز معلوم نیست مربی چه افکاری در سر دارد، به مربی باید زمان داد اما در تیم‌هایی همچون استقلال و پرسپولیس مردم صبر و تحمل زیادی ندارند، استقلال پارسال قهرمان شد و انتظارات از ساپینتو زیاد است.
سرخاب که دستار صمد مرفاوی در تیم جوانان ایران است در پایان درباره شرایط ملی‌پوشان جوان گفت: تیم جوانان ایران از بازیکنان مستعد و پر تلاشی برخوردار است که به طور حتم در سال‌های آینده می‌توانند به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند، این تیم چندی پیش در تورنمنت کانفا که تیم‌های قدرتمندی شرکت داشتند عنوان قهرمانی را به دست آورد. من با جرات می‌گویم اگر امکانات و بستر لازم برای این تیم مستعد فراهم شود و بتوانیم اردوها و تدارکات بیشتری را داشته باشیم انقلاب بزرگی در فوتبال ایران به وجود خواهد آمدد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27030

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.