سرت را بالا بگیر آقای مجیدی؛شما بازنده نیستی | آوای استقلال
6

سرت را بالا بگیر آقای مجیدی؛شما بازنده نیستی

  • کد خبر : 1827
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۳۶
سرت را بالا بگیر آقای مجیدی؛شما بازنده نیستی
آقای مجیدی،شما از نگاه هوادار نه تنها مربی ناکام نیستی بلکه برنده واقعی هستی،پس سرت را بالا بگیر!

بعد از کسب دو پیروزی ارزشمند در لیگ قهرمانان آسیا،استقلال در سومین بازی خود برابر تیم متمول الدحیل شکست خورد در حالی که پسران آبی مستحق شکست و ناکامی نبودند اما سرخ پوشان قطری با خوش اقبالی سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کردند.

خوش اقبالی قطری ها و برتری آنها در این دیدار اما چیزی از شایستگی بازیکنان استقلال کم نخواهد کرد،آنها در یک دیدار مهیج تمام توان خود را به کار گرفتند اما اشتباهات تاثیرگذار داور لبنانی و البته اشتباهات خط دفاعی تیم باعث شد این امتیاز تقدیم قطری ها شود اما قطعا این پایان کار نیست.

قطری ها بدون تردید در بازی برگشت با استقلالی مواجه خواهند شد که فقط و فقط به دنبال جبران این شکست هستند،فرهاد مجیدی نشان داد اهل تسلیم شدن نیست،او تیمش را شکل و شمایلی هجومی به میدان فرستاد تا اثبات کند اهل عقب نشینی نیست و برای رسیدن به موفقیت از همه ابزارهای خود استفاده خواهد کرد.

شاید فرهاد مجیدی روی تابلو بازنده میدان لقب گرفت اما هواداران استقلال با تماشای یک بازی دلچسب و پر حادثه برابر الدحیل به این باور رسیدند که تیم او برای رسیدن به موفقیت به آب و آتش می زند،به همین دلیل شما از نگاه هوادار نه تنها مربی ناکام نیستی بلکه برنده واقعی هستی،پس سرت را بالا بگیر!

آقای مجیدی هنوز فراموش نکردیم شما تیمی را تحویل گرفتی که در برابر سایپا شکست خورد!تیمی را تحویل گرفتی که در برابر سپاهان ناکام منطق میدان بود،پس بابت بازی امشب باید به شما و شاگردانت خسته نباشید بگوئیم،هنوز این قصه تمام نشده و داستان ادامه دارد،ایمان داریم در فرصت کوتاه پیش رو تا بازی برگشت برابر الدحیل نقاط ضعف را برطرف خواهید کرد و این بازی را جبران خواهید کرد و انتقام امشب را از خوش شانس ها می گیرید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=1827

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 8انتشار یافته : ۱
  1. چرا ب این تیم نبالیم؟ چرا؟ هر تیمی مشکلات و ضعفهای خودشو داره و در عین حال نقاط قوت.استقلال امشب نشون داد تو فاز هجومی ب کسی رحم نمیکنه.همونطور ک الدحیل تو فاز حمله خطرناک بودن ما هم بودیم،فقط اونها از موقعیتهاشون بهتر استفاده کردن وگرنه ما هم موقعیتهای صد درصدی داشتیم ک خط دفاع اونها بارها ب خودش لرزید.از پنالتی نگرفته روی قایدی و فشار دقایق آخر بازی هم نباید بگذریم،نیمه دوم کاملا بازی دستمون بود و اونها ضد حمله میزدند.فقط کاش بعد از گل سوم ک زدیم مرادی را ب جای ارسلان میاورد.واقعا بچه ها از جون و دل مایه گذاشتن و دیگه رمقی نداشتن.این را فراموش نکنید ما مقابل الدحیل بازی کردیم نه الوحده و گوای هند و…..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.