سخنی با مسئولان استقلال؛ از گذشته درس بگیرید | آوای استقلال
1

سخنی با مسئولان استقلال؛ از گذشته درس بگیرید

  • کد خبر : 23387
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
سخنی با مسئولان استقلال؛ از گذشته درس بگیرید
اتفاق اخیر در باشگاه استقلال هواداران را نگران و همه را به یاد چند سال اخیر انداخت.

به گزارش آوای استقلال، یکی از دلایل اصلی موفقیت تیم استقلال در فصل جاری جمع شدن حواشی مدیریتی و تعیین وظایف هر شخص در هر پستی بود. همین اتفاق باعث شد دشمنان استقلال نتوانند از هر موضوعی استفاده کنند. با وجود این اتفاق خوب، پس از مسجل شدن قهرمانی استقلال یک اتفاق نه چندان مهم و ساده باعث بروز حاشیه شد.

محمدرضا احمدی، گزارشگر فوتبال در برنامه فوتبال برتر صحبت‌هایی درباره بحث تفاضل گل و بازی رودرو انجام داد که با واکنش هواداران استقلال روبرو شد. محمد نوری‌فر معاون ارتباطات و مدیررسانه‌ای استقلال هم مصاحبه‌ای به نقل از خود در کانال باشگاه منتشر کرد و ضمن انتقاد از اظهارات احمدی گفت که بازیکنان و مربیان استقلال این برنامه را تحریم کرده‌اند. حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اما به انتقاد از واکنش نوری‌فر پرداخت و گفت چنین مصاحبه‌ای با باشگاه هماهنگ نشده بود.

کاری به این نداریم که این مصاحبه باید انجام می‌شد یا نه چون اظهارات یک گزارشگر نباید آنقدر برای باشگاه بزرگی مثل استقلال اهمیت داشته باشد اما بهتر است مسئولان استقلال از گذشته درس بگیرند و وارد بازی‌ برخی جریان‌ها نشوند. مشخص شدن اختلافات هواداران را یاد چند سال گذشته انداخت و آنها را نگران کرد. بنابراین، مسئولان استقلال به خوبی به یادآوری گذشته بپردازند تا ببینند برخی اختلاف‌ها چه بلایی سر استقلال آورد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=23387

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.