ستاره های سنگال مقابل ایران به میدان می‌روند؟ | آوای استقلال
1

ستاره های سنگال مقابل ایران به میدان می‌روند؟

  • کد خبر : 27559
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
ستاره های سنگال مقابل ایران به میدان می‌روند؟
تیم ملی کشورمان قرار است در یک دیدار تدارکاتی به مصاف سنگال برود.

به گزارش آوای استقلال، آلیو سیسه سرمربی تیم‌ملی سنگال می‌گوید که در دیدار برابر ایران، با ترکیبی متفاوت نسبت به دیدار بولیوی بازی خواهد کرد.
تیم های ملی ایران و سنگال روز سه شنبه در یک دیدار دوستانه که در اتریش برگزار خواهد شد، به مصاف هم می روند. شاگردان کی روش با تک گل طارمی موفق شدند تیم قدرتمند اروگوئه را مغلوب کنند و در سمت مقابل نیز قهرمان آفریقا با گل های بولای دیا و سادیو مانه بولیوی را از پیش رو برداشت.
وب سایت africafootunited در مطلبی به احتمال تغییرات در ترکیب سنگال برای بازی با ایران اشاره کرده و با تیتر “به سوی دگرگونی سنگال مقابل ایران” نوشته است: سنگال در ۲۷ سپتامبر و در در دومین بازی تدارکاتی خود در راه آماده سازی جام جهانی ۲۰۲۲، به مصاف ایران می رود. برای این دیدار، آلیو سیسه باید تیمی بازسازی شده و متفاوت از تیمی که مقابل بولیوی بازی کرده بود، به میدان بفرستد.
چند تن از بازیکنان مطرح سنگال مقابل ایران استراحت خواهند کرد. حداقل این چیزی است که آلیو سیسه گفته است. او ابتدا گفت که هیچ مشکلی در بازی دادن به بازیکنانی که به اندازه کافی در سطح باشگاهی بازی نمی کنند، نمی یابد. اِل تاکتیکو (لقب سیسه) همیشه سعی می کند تعادل را پیدا کند و با این حساب، انتظار می رود که او تیمش را مقابل ایران دگرگون کند تا به همه زمان نفرات بازی بدهد.
سیسه پس از بازی با بولیوی درباره وضعیت متفاوت بازیکنانش در تیم های خود گفت: در حال حاضر، این یک مشکل واقعی نیست. قبل از این فیفا دی، وضعیت برخی از بازیکنان در باشگاه هایشان را می‌دانستیم. بعضی ها خیلی دیر به تیم اضافه شدند. برخی نیز در تیم های باشگاهیشان زیاد بازی نمی کنند. ناگفته نماند برخی از مصدومیت ها، باعث پیچیدگی اوضاع شده است. ما چیزهای دیگری را امتحان کردیم (در مقابل بولیوی) زیرا در دو جناح کمی نامتعادل بودیم.
او ادامه داد: من اینجا نیستم که آنها را مجبور به انجام وظایف متفاوتی کنم، یعنی آنها را مجبور نمی کنم که مانند حضور در باشگاهشان بازی کنند، چرا که با این کار، سنگال چیزی به دست نمی آورد. مهم است که در انتخاب وظایف، به آنها زمان بازی کردن بدهید. یک تیم دیگر مقابل ایران ظاهر خواهد شد. این به ما امکان می دهد به همه زمان بازی بدهیم، حتی اگر سخت باشد.
این در شرایطی است که سنگال در بازی مقابل بولیوی با ستاره های مطرحی مانند سادیو مانه، کالیدو کولیبالی، بالو توره، بولای دیا، عبدو دیاله و… به میدان رفت و باید دید از این جمع، کدام نفرات در دیدار مقابل ایران غایب خواهند بود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27559

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.