ستاره استقلال در چه صورتی ماندنی می‌شود؟ | آوای استقلال
0

ستاره استقلال در چه صورتی ماندنی می‌شود؟

  • کد خبر : 7320
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
ستاره استقلال در چه صورتی ماندنی می‌شود؟
مشکل فرشید اسماعیلی با باشگاه استقلال به ابتدای فصل برمی گردد.

به گزارش آوای استقلال،سماعیلی طبق گفته نزدیکان استقلال مبلغ یک و نیم میلیارد تومان از یکی از افراد متمول دریافت کرد که خودش فکر می کرد این پول جزو مبلغ قراردادش نیست اما بعدها باشگاه استقلال مدعی شد که آن یک و نیم میلیارد هم جزو قرارداد این بازیکن محسوب می شود.

در همین راستا اسماعیلی دو نوبت با مدیرعامل استقلال درگیری رسانه‌ای پیدا کرد و امروز هم به کمیته تعیین وضعیت رفت تا شرایط خود را بسنجد. در همین رابطه شنیدیم و اگر مشکل فرشید اسماعیلی با باشگاه استقلال حل شود، هیچ بعید نیست که در این تیم بماند و فصل آینده هم برای استقلال بازی کند اما در غیر این صورت احتمال جدایی این بازیکن وجود دارد.

فرشید اسماعیلی بازیکنی است که اگر آماده باشد، بسیاری از مشکلات استقلال را در خط میانی حل می کند اما او زیاد مصدوم می شود و گاهی آشکارا دچار افت می شود. به طور مثال اسماعیلی در لیگ قهرمانان آسیا و بازی با ذوب آهن در جام حذفی عملکرد خوبی داشت و به ذوب آهن دو گل هم زد اما بعد از آن دوباره مصدوم شد و بازی با پدیده مشهد را هم از دست داد. حالا باید دید این بازیکن که با باشگاه استقلال هم زاویه دارد به بازی حساس جمعه‌شب استقلال مقابل گل گهر سیرجان می رسد یا نه؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=7320

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.