ساپینتو را در کوره نیندازیم | آوای استقلال
5
قهرمانی اسپانیا از یادمان نرود

ساپینتو را در کوره نیندازیم

  • کد خبر : 26387
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
ساپینتو را در کوره نیندازیم
استقلال در هفته اول بازی را واگذار کرد و شکست تلخ و سنگینی را متحمل شد.

به گزارش آوای استقلال، این واقعیت غیر قابل انکار است و به هیچ عنوان نمی توان صورت مسئله را پاک کرد. ما مسابقه ای را باختیم که به قول خود سرمربی نباید می باختیم بنابراین دلیلی برای توجیه این ناکامی وجود ندارد اما فضایی که پس از شکست مذکور توسط هواداران استقلال در فضای مجازی ایجاد شده بسیار نگران کننده است و نشان از کم تحملی بعضی از این عزیزان می دهد. اتمسفری که می تواند انرژی منفی به تمام مجموعه تزریق کرده و ساختار ذهنی همه ما را برهم بزند.

درس عبرت

تعدادی از طرفداران استقلال بلافاصله پس از شکست در هفته نخست، ساختار تاکتیکی استقلال را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و مدعی شدند این تیم نقشه راه مشخصی برای تقابل با تعریف اول خود نداشت. نقد آنها تا حد زیادی درست است ولی فراموش نکنیم فقط یک مسابقه برگزار شده و هنوز ۲۹ هفته دیگر به زمان پایان این ماراتن باقی مانده است. قطعاً نمی توان نمایش ۹۰ دقیقه آغازین استقلال را ملاک قرار داد و مدعی شد این تیم چون یک بازی را باخت، کل فصل را از دست می‌دهد! نگرانی این هواداران را درک می‌کنیم اما بهتر است آنها هم یاد گذشته ها کنند و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰ را به یاد آورند که مسابقه اول خود را واگذار کرد اما در نهایت کاپ قهرمانی آن مسابقات را بالای سر خود برد.

کوبیدن سرمربی

استقلال بازی را باخت و قطعاً تمام ارکان تیم در این شکست سهیم هستند. کسی نمی خواهد اشتباهات ریکاردو را پاک کند و حتماً او هم به سهم خود در این ناکامی نقش دارد اما یک شکست نباید معیار سنجش توانایی های او محسوب شود. استقلال ۲۹ هفته دیگر را پیش روی خود دارد و نباید به خاطر ناکامی در مسابقه افتتاحیه سرمربی اش را از همین حالا در کوره انداخت و سوزاند .باید اجازه بدهیم چند هفته دیگر هم برگزار شود و پس از آن عملکرد مرد پرتغالی را به دقت و با عدالت مورد ارزیابی قرار بدهیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=26387

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.