ساپینتو، مرد بازنده تیم برنده | آوای استقلال
1
اینطوری به نتیجه نمی رسیم

ساپینتو، مرد بازنده تیم برنده

  • کد خبر : 27623
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۴:۴۵
ساپینتو، مرد بازنده تیم برنده
اتفاقاتی که هنگام رویارویی با گل‌گهر سیرجان به وقوع پیوست بار دیگر ثابت کرد مدیران باشگاه باید حتما وارد عرصه شوند و به جای اینکه همه چیز را گردن عوامل بیرونی بیاندازیم حتماً اولین گام بازسازی را باید از خودمان برداریم و با سرمربی تیم به طور جدی صحبت کنیم.

به گزارش آوای استقلال، حالا استقلال به جایی رسیده که از بابت مسائل فنی حداقل در بعد نتیجه گیری مشکلی ندارد و پیروزی خارج از خانه برابر یکی از مدعیان قهرمانی کاملاً نشان از هدفمند بازی کردن ما می دهد اما نکته مهم اینجاست که شرایط خود سرمربی هم باید هدفمند شود نه اینکه در هر بازی دست و دلمان بلرزد که با چند نفر درگیر می‌شود و داستان جدیدی خلق می کند.

تفاوت حساسیت با عصبانیت

هر کسی که فوتبال بازی کرده یا حتی تماشاگر حرفه ای آن باشد به خوبی حساسیت کار مربیان را درک میکند و این نکته را هم می فهمیم که شرایط انسانها با یکدیگر متفاوت است. برخی مربیان مانند الکس فرگوسن همواره ترجیح می دهند روی نیمکت آرام باشند و به ندرت شاهد رفتارهای هیجانی از آنها در کنار زمین بوده ایم ولی بعضی مربیان دیگر برون گرا هستند و احساسات خود را لب خط نشان می دهند. این مسئله به خودی خود اصلاً ضعف نیست و حتی گاهی مواقع باعث افزایش انگیزه بازیکنان هم می‌شود ولی حساسیت مداوم با عصبانیت مستمر کاملاً متفاوت است. متاسفانه ریکاردو ساپینتو هفته اول رقابت‌های لیگ برتر به جای اینکه انگیزه به شاگردانش منتقل کند عامل تحریک و تزریق خشم به داخل زمین می شود. هنوز ماجراهای بازی با ملوان، داستان اتفاقات رخ داده در جدال با نساجی و حتی اعتراضات او برابر سپاهان را فراموش نکرده بودیم که قضیه گل گهر به وجود آمد و این مسئله متاسفانه برای استقلال می‌تواند گران تمام شود.

مرد بازنده

استقلال یک بازی فوق العاده مهم خارج از خانه را به سود خود تمام کرد تا نوار پیروزی هایش همچنان ادامه داشته باشد. این اتفاق نشان داد حتی تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر هم باعث از کار افتادن روند خوب تاکتیکی استقلال نشده است ولی در این پیروزی ارزشمند، ما یک بازنده بزرگ هم داشتیم. بازنده‌ای به نام سرمربی استقلال. ریکاردو اتفاقات کنار زمین را آنقدر جدی گرفت و بزرگ کرد تا این مسئله برایش به قیمت از دست دادن مسابقه با فولاد تمام شود و متاسفانه احتمال اینکه کمیته انضباطی او را محروم کند هم وجود دارد بنابراین باید به او تفهیم کرد شرایط استقلال به گونه ای نیست که هر هفته از این بابت درد سر داشته باشد. پیروزی برابر گل گهر سیرجان خیلی ارزشمند بود ولی برتری مقابل فولاد هم فوق العاده مهم است همانطور که سایر رقبا نیز هر کدام در جای خودشان اهمیت فراوانی دارند اما متاسفانه ریکاردو با کارهایی که انجام میدهد ناخواسته ضربات بزرگی به استقلال وارد می کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27623

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.