سازمان لیگ و چالشی به نام تعویق بازی‌ها؛ شاید هفته هشتم فعلاً برگزار نشود! | آوای استقلال
0

سازمان لیگ و چالشی به نام تعویق بازی‌ها؛ شاید هفته هشتم فعلاً برگزار نشود!

  • کد خبر : 43391
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
سازمان لیگ و چالشی به نام تعویق بازی‌ها؛ شاید هفته هشتم فعلاً برگزار نشود!
با توجه به شرایط به‌وجود آمده برای مسابقات تیم ملی و نماینده‌های ایران در آسیا، بحث تعویق رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر مطرح شده است.

به گزارش آوای استقلال، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بعد از انجام مسابقات هفته هفتم وارد ایام تعطیلات فیفادی شد. برنامه‌ریزی اولیه مسئولان سازمان لیگ بر این بود که مسابقات هفته هشتم را بلافاصله بعد از اتمام ۲ مسابقه تیم ملی برابر ازبکستان و قطر برگزار کنند تا با توجه به در پیش بودن رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا ۲، برنامه لیگ دچار وقفه طولانی‌مدت نشود اما سلب میزبانی از تیم ملی و نمایندگان ایران در آسیا معادلات را تغییر داده است.

در انتظار تعویق قریب‌الوقوع دوئل سپاهان و نساجی
تیم ملی ایران قرار بود مسابقه‌اش برابر قطر را ظهر روز سه‌شنبه (بیست‌وچهارم مهرماه) در مشهد برگزار کند اما حالا شامگاه سه‌شنبه در دبی، شاگردان امیر قلعه‌نویی به مصاف تیم ملی قطر می‌روند که این مسئله می‌تواند برنامه لیگ بیست‌وچهارم را تحت‌الشعاع قرار بدهد؛ چرا که هفته هشتم لیگ برتر قرار است از روز پنج‌شنبه بیست‌وششم مهرماه آغاز شود و سپاهان بیشترین نماینده را در تیم ملی دارد و با توجه به شرایط به‌وجود آمده، بازیکنان ملی‌پوش سپاهان قطعا نمی‌توانند شامگاه سه‌شنبه به اردوی طلایی‌پوشان اضافه شوند و همین مسئله باعث شده تا تعویق دوئل سپاهان با نساجی قریب‌الوقوع باشد.

سپاهانی‌ها البته خودشان درخواست تعجیل در زمان برگزاری دیدار با نساجی را داده بودند؛ چرا که قرار بود ابتدا این دیدار روز جمعه به انجام برسد اما با توجه به در پیش بودن دوئل با شارجه، درخواست طلایی‌پوشان تعجیل در زمان برگزاری دوئل با نساجی بود که حالا این مسابقه احتمالاً برگزار نخواهد شد. طلایی‌پوشان روز سه‌شنبه اول آبان‌ماه باید در امارات به مصاف شارجه بروند و همین فشردگی باعث شده تا تعویق دوئل با نساجی اتفاق قابل پیش‌بینی باشد.

شاید کل مسابقات هفته به تعویق بیفتد!
مسئولان سازمان لیگ البته در حالی ایده تعویق بازی سپاهان – نساجی را در ذهن دارند که با توجه به تقویم فشرده مسابقات باشگاهی، زمان برگزاری این مسابقه می‌تواند در هاله‌ای از ابهام باشد. با توجه به شرایط به‌وجود آمده و از بین رفتن فرصت میزبانی استقلال و تراکتور در هفته سوم رقابت‌های آسیایی (لیگ نخبگان و سطح دوم قهرمانان)، احتمالاً تعویق دوئل استقلال – ذوب‌آهن و گل‌گهر – تراکتور هم به میان آمده و با توجه به اینکه پیشتر دوئل ملوان – پرسپولیس هم به تعویق افتاده بود، دور از ذهن نیست که کلیه مسابقات هفته هشتم به زمان دیگری موکول شود. باید دید در چنین شرایطی، واکنش مسئولان سازمان لیگ چیست و آن‌ها چه تصمیمی درباره مسابقات هفته هشتم اتخاذ می‌کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=43391

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها