زمان آغاز لیگ برتر بیست و سوم اعلام شد | آوای استقلال
3

زمان آغاز لیگ برتر بیست و سوم اعلام شد

  • کد خبر : 30445
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
زمان آغاز لیگ برتر بیست و سوم اعلام شد
مدیرمسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: امیر قلعه نویی به جز برنامه تیم ملی بزرگسال به برنامه های مسابقات لیگ برتر و تیم امید نگاه ویژه ای دارد.

به گزارش آوای استقلال، سهیل مهدی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد جلسه روز گذشته با امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی اظهار داشت: در این نشست آقایان مهدی تاج ریاست محترم فدراسیون، مهدی محمد نبی عضو هیات رئیسه و مدیر تیم ملی، محمدرضا کشوری فرد رئیس سازمان لیگ حضورداشتند. باید از سرمربی محترم تیم ملی تشکر کنم که نگاه جامعی به برنامه مسابقات داشت. او این برنامه را در سه محور لیگ برتر، تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسال مورد توجه قرار داد و به نکات مورد نظر باشگاه های لیگ برتری و تیم امید هم نگاه ویژه ای دارد.

مدیر مسابقات تصریح کرد: در تنظیم تقویم مسابقات فصل آینده باشگاهی پیشنهادهای سرمربی محترم تیم ملی مدنظر قرار خواهد گرفت و پیشنهادها و نظرات او را در برنامه لحاظ خواهیم کرد وسپس تقویم مسابقات و برنامه نهایی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را اعلام می کنیم.
مهدی با اشاره به چالش های تقویم و برنامه مسابقات فصل آینده گفت: چالش های بزرگ برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر در فصل آینده برگزاری لیگ قهرمانان و جام ملت های آسیا خواهد بود که باعث می شود برنامه فصل آینده لیگ برتر بسیار فشرده و سخت تر شود.
وی در مورد زمان آغاز مسابقات لیگ برتر بیست و سوم عنوان کرد: مسابقات فصل آینده نیمه اول مرداد ماه آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30445

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.